قسمت ششم مجموعه تأثیر کوانتومی

دوگانگی در واقعیت

همه ما در دو دنیای درونی و بیرونی زندگی می کنیم. یعنی یک دوگانگی در واقعیت. دنیای درونی عمیق و صرفاً درونی است و دنیای بیرونی را هم در اطرافمان تجربه می کنیم. ولی هر دو به طرز پیچیده ای که غیر قابل تصور است، به یکدیگر متصل اند. رندی وایتنهایمر به ما کمک می کند تا نقطه اتصال این دو دنیای متفاوت را درک کنیم و این که بفهمیم چطور می توانیم به طرز اثر گذاری، آگاهی مان را در تعادل با هر دو نگه داریم. میزبان این مجموعه تمرینات مختلفی از هنرهای رزمی گرفته تا مراقبه را به ما معرفی می کند ، که باعث می شوند حضورمان در لحظه اکنون را شدت ببخشیم و از واقعیتی که خلق و تجربه می کنیم، بیشتر از گذشته آگاهتر شویم.

ویدیو قسمت ششم

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

یک دیدگاه در قسمت ششم مجموعه تأثیر کوانتومی

    • adminmorabi says:

      سلام و درود حسین جان. متأسفانه مشکلی در تهیه مابقی قسمت های این مجموعه پیش اومده که داریم سعی می کنیم این مشکل رو برطرف کنیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم. به محض برطرف شدن مشکل مابقی قسمت ها منتشر می شه. ممنون از صبر و شکیبایی شما.

  1. hosein9256 says:

    ایرادی نداره دوسته عزیز. ممنون از شما و حضور پر مهر شما. از اینکه تا این قسمت رو ترجمه کردید صمیمانه سپاسگزارم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *