قسمت نهم دوره اَبَر تندخوانی جیم کوئیک

استفاده از دست چپ

جیم کوئیک در این قسمت به شما آموزش می ده که چطور موقع مطالعه از دست چپتون استفاده کنید و با دست چپ خط بَری کنید. علت این کار اینه که امروزه ثابت شده تنها مغز نیست که بر بدن اثر می ذاره بلکه بدن هم وقتی تحرک داشته باشه، قسمت های مختلفی از مغز رو تحت تأثیر قرار می ده و اون رو تحریک می کنه. حالا وقتی شما موقع مطالعه از دست چپتون استفاده می کنید، در واقع دارید نیمکره سمت راست مغز رو تحریک می کنید که این نیمکره خصوصیاتی مثل خلاق بودن، تصویرسازی، احساس کردن و غیره رو داره. در نتیجه وقتی این نیمکره موقع مطالعه فعال می شه، شما مطالعه موثر تری خواهید داشت و مهمتر این که درک مطلب شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کنه. چون که عمیقتر و از زوایای مختلف دارید مطالعه می کنید.

استمرار داشته باشید

اما لازمه که در استفاده از دست چپ موقع مطالعه استمرار داشته باشید. چون که اوایل ممکنه کمی براتون سخت باشه یا بهش عادت نداشته باشید. اما بعد از مدتی نتایج فوق العاده حاصل از این تکنیک رو خواهید دید. در مدت 21 روز این دوره، همون طور که جیم کوئیک می گه، هر روز باید 10 دقیقه مطالعه کنید و این تکلیف مهم شماست که باید جزوی از عادات روزانه شما باشه. حالا از این به بعد باید در مطالعه 10 دقیقه ای، از دست چپتون استفاده کنید تا بهش عادت کنید. 

درس نهم از هفته دوم

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *