قسمت دوم تجربه هوش قلبی

قلب هوشمند

ضربان قلب از آغاز تا پایان عمر همراه ماست. ولی به اکثر ما گفته اند که قلب صرفاً شامل چند ماهیچس که مسئول پمپاژ و گردش خون در بدنه. اما از لحاظ بیولوژیکی، کارائی قلب شگفت انگیزه. در واقع اگر مراقب سلامت قلب باشیم، قلبمون می تونه به مدت بیش از ۱۰۰ سال بدون اختلال کار کنه. بدون اینکه نیاز به هیچگونه مراقبت، درمان، جایگزینی و یا پاکسازی داشته باشه. ولی قلب برای همه انسان ها یک بعد دیگه هم داره که بسیار عمیق تره.

قلب منبع هوش، خرد و شهود

مهم نیست سن، نژاد، مذهب یا آموزش شما چی باشه، چون تمامی انسان ها این بعد عمیقتر قلب رو درک می کنند و می دونند که قلب منبع هوش، خرد هدایت و شهوده. حتی قلب می تونه روی احساسات، اخلاقیات و تصمیم‌گیری‌های افراد اثر بذاره. همینطور قلب یک میدان الکترومغناطیسی قدرتمند تولید می کنه که تحت تاثیر احساسات شما قرار می گیره. خلاصه قلب ما روی همه چیز از جمله کیفیت احساسات ما، تعامل با افراد، جهان‌بینی ما و میزان سلامتمون اثر می ذاره.

در این قسمت اطلاعات خیلی جالبی در مورد قلب به دست میارید و یک تمرین ساده اما در عین حال قدرتمند یاد می گیرید تا با انجام اون، تمرکز بیشتری روی قلبتون داشته باشید و ارتباط قوی تری با قلبتون بگیرید. 

ویدیو قسمت دوم: قلب هوشمند

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *