قسمت سوم تجربه هوش قلبی

شناخت قلب

در این قسمت به موضوع شناخت قلب می پردازیم. قلب شما بسیار شگفت انگیز، قدرتمند و هوشمنده. سیستم عصبی مختص خودش رو داره و پیام های متنوعی به مغز می فرسته تا فعالیت های اون رو کنترل کنه. در واقع مغز و قلب ما، تعاملی دو طرفه دارند اما قلب بخش عمده این ارتباط رو به عهده داره. همین طور قلب یک میدان الکترو مغناطیسی هم تولید می کنه که تا شعاع 360 درجه، اطراف شمارو پوشش می ده و تا حدود 91 سانتی شما قابل اندازه گیری و قابل تشخیصه. این میدان انرژی به واسطه احساسات شما هم تحریک می شه و ازش تأثیر می گیره. که در این قسمت بیشتر در مورد این میدان اطلاعات کسب می کنید. از جمله این که می فهمید میدان مغناطیسی ما انسان ها، روی هم دیگه اثر می ذارند.

اهمیت انسجام قلب، مغز و بدن

هدف اینه که کاری کنیم شبکه ارتباطی قلب، مغز و بدن، خوب کار کنه و این 3 عضو مهم، در هماهنگی با هم باشند. در واقع لازمه که به حالت انسجام برسیم. در ادامه ویدیو به موضوع انسجام و اهمیت اون پرداخته می شه و در قسمت بعد یک تمرین ساده اما قدرتمند برای رسیدن به این حالت انسجام قلبی یاد می گیرید.

ویدیو قسمت سوم: شناخت قلب

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

یک دیدگاه در قسمت سوم تجربه هوش قلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *