قسمت سوم مجموعه تأثیر کوانتومی

حرکت در اقیانوس انرژی

از لحاظ فیزیکی، ما به فضا (یا مکان) و زمان متصل هستیم که بدن های ما هم، محدود به فضا و زمان است. از لحاظ انرژیکی و در سطح آگاهی و هوشیاری، ما محدود نیستیم. در واقع فوراً می توانیم در تمامی کیهان سفر کنیم و به گنجینه های وسیع و ارزشمندی از اطلاعات دست پیدا کنیم. رندی وایتنهایمر، توضیح می دهد که ما انسان ها، در ظاهر موجود فیزیکی هستیم، اما وجودی از جنس انرژی داریم که در اقیانوسی از انرژی زندگی می کند و توسط انرژی احاطه شده است. او به ما نشان می دهد که چگونه ذهن یک نفر با اکتشاف و دسترسی به اطلاعات در اقیانوس انرژی، می تواند بر روی ناخودآگاه جمعی اثر بگذارد و شیوه ای که جهان را می بینیم و آن را درک می کنیم، تغییر دهد. حالا با این اطلاعات جدید که وارد آگاهی جمعی یا ناخودآگاه جمعی شده، آنچه زمانی برای انسان ها غیر ممکن بود، تبدیل به ممکن می شود.

اثرگذاری و تأثیر پذیری ما

در واقع ما انسان ها موجودی ارتعاشی و از جنس انرژی هستیم که از طریق انشار افکار و احساسات خود به این اقیانوس انرژی، روی آن اثر می گذاریم و همین طور با دریافت ارتعاشی که فرستاده ایم، از آن تأثیر می پذیریم. در این قسمت عنوان می شود که تمامی هنرمندان، دانشمندان و مخترعین بزرگ، از قدرت رؤیا پردازی استفاده کرده و اطلاعات را از اقیانوس انرژی دریافت کرده اند. که همین منجر به خلق دستاوردهای بزرگ برای آن ها شده است. شما می هم می توانید با به کارگیری قدرت تجسم خود از اطلاعات بی نهایتی که در دسترس شماست، استفاده بیشتری ببرید. به شرط این که احساس خود را خوب نگه دارید، باور داشته باشید که می توانید به هر اطلاعاتی که می خواهید، دست پیدا کنید و از قدرت رؤیا پردازی خود استفاده کنید.

رکورد یک مایل در کمتر از 4 دقیقه

مثال بسیار جالب در این زمینه، شکسته شدن رکورد دویدن 1 مایل در کمتر از 4 دقیقه است. تا قبل از این، هیچ دونده ای نتوانسته بود یک مایل را در کمتر از 4 دقیقه بدود اما زمانی که یک دونده به نام راجر بنیستر، توانست این رکورد را بشکند، بعد از آن، بقیه هم توانستند یک مایل را در کمتر از 4 دقیقه بدوند. یکی از موضوعات این قسمت مربوط به دریافت اطلاعات در میدان انرژی است که بیشتر، در مورد آن صحبت می شود.

ویدیو قسمت سوم

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *