قسمت ششم تجربه هوش قلبی

تکنیک تنفس نگرش جدید

بهترین خبر ممکن اینه که تجربه هرچه بیشتر احساسات مثبت و سازنده، برای هر یک از ما امکان پذیره. در این قسمت با استفاده از تکنیک جدیدی که یاد می گیریم، از قسمت سمت چپ نمودار وضعیت آب و هوائی درونی، که شامل وضعیت طوفانی و ابری بود، به قسمت سمت راست می ریم و وضعیت آفتابی و صاف رو تجربه می کنیم. انجام این تکنیک خیلی راحته و بهتون کمک می کنه احساسات منفی ای که در طول روز تجربه کردید رو، با احساسات مثبت جایگزین کنید. 

خلاصه این که تکنیک تنفس نگرش، به ما کمک می کنه نگرش هائی رو در وجودمون نهادینه کنیم که در حفظ و ذخیره انرژی ما، مؤثرتر و بهتر اند. 

نکات تکمیلی:

همراه با این قسمت، یک فایل صوتی داریم که برای انجام این تکنیک می تونید ازش استفاده کنید. یعنی این فایل صوتی شامل همون دستورالعمل هائی هست که در ویدیو شرح داده شده. حتماً لازم نیست این تکنیک رو در حالت مراقبه انجام بدید. بلکه می تونید این تکنیک رو هر زمان و در هر شرایطی که مایل بودید، با چشمان باز یا بسته انجام بدید. ضمن این که هر بار که احساس کردید، نگرش جدید یا احساس جدیدی که در خودتون ایجاد کردید، کمرنگ شده یا از قدرتش کم شده، می تونید مجدداً این تکنیک رو به کار بگیرید. 

ویدیو قسمت 6: تنفس نگرش جدید

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *