قسمت نهم تجربه هوش قلبی

انسجام جهانی

همه ما انسان ها، نقش مهمی در انسجام جهانی داریم. چون که جهان در حال حاضر، در شرایط گذار یا دگرگونی قرار داره. پیشرفت های تکنولوژیکی، جهانی سازی تجارت و جهانی سازی رسانه ها از طریق اینترنت، به سرعت دارند ما انسان هارو، به سمت موقعیت ها و چالش های بی سابقه ای می برند. ما در دورانی زندگی می کنیم که شامل تحول و دگرگونی با سرعت بالاست که همه چیز و همه کس تحت تأثیر اونه.

همه ما انسان ها به هم متصلیم

در این بین تحقیقات جدید و جالب نشون می دند که همه ما انسان ها به همدیگه متصل هستیم و از هم جدا نیستیم. یعنی شبکه ای گسترده که شامل ارتباطات انرژیکی هست، تمام موجودات زنده رو به هم وصل می کنه. در این برهه حساس که با چالش های مختلف روبرو هستیم، لازمه که به یک انسجام جهانی و وحدت همگانی برسیم تا بتونیم با موفقیت از چالش های پیش رو عبور کنیم. هوش قلب و شهود قلبی در این زمینه نقش مهمی ایفا می کنه. می پرسید چطور؟

میدان مغناطیسی قلب

در واقع در انسجام جهانی، ما دنبال بررسی و مشاهده تعاملات میان همه ما انسان ها و زمین هستیم. محققین این مجموعه عنوان می کنند که ما اومدیم مغناطیس سنج های فوق حساسی رو در سرتاسر کره زمین نصب کردیم. که به منظور اندازه گیری فرکانس های پر قدرت یا ارتعاشات متحرک در میدان مغناطیسی زمین طراحی شدن. نتایج این تحقیقات به ما نشون می دند که قلب ها و مغزهای ما، در همون محدوده فرکانسی که مختص میدان مغناطیسی زمین هست، عمل می کنند. یعنی قلب ها و مغزهای ما می تونند اطلاعات رو بین تمام ما انسان ها و میدان مغناطیسی زمین منتقل کنند. خلاصه این که افکار و احساسات ما، درون ما محبوس نمی شند و به بیرون ساطع می شند و بر آگاهی جمعی اثر می ذارند. در این قسمت توضیحات بیشتری در مورد 4 تکنیک مطرح شده در این مجموعه داده می شه تا بدونید که از هر تکنیک در چه مواقعی باید استفاده کنید و با انجام اون ها، منجر به افزایش انسجام جهانی و تکامل خودتون و دنیا بشید. 

ویدیو قسمت نهم: انسجام جهانی

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *