قسمت هشتم تجربه هوش قلبی

عکس قسمت هشتم

انسجام اجتماعی

شما تا اینجا یاد گرفتید که ارتباط عمیقتری با قلبتون ایجاد و انسجام قلبتون رو بیشتر کنید. در این جلسه قراره به این بپردازیم که چطور ممکنه افراد بیشتر و بیشتری، با هوش قلبشون ارتباط بگیرن و با بقیه انسان ها، تعامل و همکاری سازنده و مثبت داشته باشند. تا شاهد یک انسجام اجتماعی و هماهنگی بالا در میان اعضای یک جامعه باشیم.

موقعیت جدید جهانی

به جای جدائی و دور بودن از هم، ما انسان ها می تونیم یک جنبش نشأت گرفته از قلب برپا کنیم که بر پایه صفات و احساسات مثبت قلبه. مثل احساس سپاسگزاری یا محبت داشتن نسبت به دیگران. ارتباط قلبی بین انسان ها در حال زیاد شدن و قوی تر شدنه. چون ما انسان ها، آرزوی چنین ارتباطی رو داریم. در واقع در دنیای امروز که رقابت تنگانگی در زمینه های مختلف وجود داره، شاهد خبرهای امیدوار کننده ای هستیم که نشان از خلق زمین جدید از دل زمین قدیمی داره. آگاهی در حال دگرگونی هست و مردم در حال تغییر اند و آنچه بهش انسجام اجتماعی می گیم، در حال ظهور و رشده. 

تکنیک این جلسه

در این جلسه ما تکنیکی به نام “تکنیک متمرکز کردن جریان احساسی قلب“. این تکنیک برای شدت بخشیدن به صفات و نیت های مثبت قلب شماست. همین طور این تکنیک برای افزایش شدت و قدرت میدان الکترومغناطیسی قلب شما، طراحی شده. ما در حین انجام این تکنیک بر یک احساس مثبت تمرکز می کنیم. و بعد تلاش می کنیم تا انرژی این احساس مثبت رو، ابتدا در خودمون جاری کنیم و سپس این انرژی رو به سمت بقیه افراد و جامعه ای که در اون زندگی می کنیم بفرستیم. تا بتونیم محیط و جامعه ای که در اون زندگی می کنیم رو، با این احساس مثبت، نشاط بخش و گرما بخشی که از قلبمون نشأت می گیره پر کنیم.

ویدیو قسمت 8: انسجام اجتماعی

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *