قسمت هفتم تجربه هوش قلبی

دسترسی به شهود بیشتر

گاهی ما یک شناخت و آگاهی درونی داریم که سرشار از وضوحه و احساس می کنیم کاملاً درسته. این شناخت اغلب یک حس ظریف، بی هیاهو و سادس که به ما ادراکات و پاسخ هائی می ده. درحالی که در حالت عادی به چنین پاسخ هائی دسترسی نداریم. در اصل این همون چیزی هست که اکثر مردم بهش شهود یا بینش می گند.

احساسات شهودی و قلبی

این احساسات همیشه در زندگی ما خودشونو نشون نمی دن. بلکه گاه گاهی به قلب ما خطور می کنند. ولی باید بدونیم که شهود اینقدر هم زودگذر و موقتی نیست. یعنی می تونیم طوری زندگی کنیم که بیشتر اوقات یا حتی همیشه به شهودمون دسترسی داشته باشیم و ازش کمک بگیریم. ما با تمرین می تونیم به این درجه برسیم. طوری که راحتتر و در اوقات بیشتری، به شهود قلبیمون دسترسی داشته باشیم. حتی شهود قلبی در مهارت های رهبری و تجاری هم نقش مهمی داره.

تکنیک این جلسه

در این جلسه یک تکنیک یاد می گیریم برای دسترسی به شهود بیشتر. که با انجام اون می تونید از قلبتون کمک بگیرید تا بتونید بر چالش ها و مشکلات زندگی غلبه کنید. در واقع در این جلسه ما به صورت زنده و واقعی به قلب و شهودمون متوسل می شیم تا بتونیم ازش راهنمائی بگیریم. مراحل این تکنیک ساده رو گام به گام همراه با توضیحات ویدیو اجرا کنید تا بتونید از شهودتون راه حل بگیرید. حتماً این تکنیک رو در برنامتون داشته باشید تا از مزایای شگفت انگیز اون لذت ببرید. 

ویدیو قسمت هفتم: دسترسی به شهود بیشتر

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *