قسمت پنجم دوره EFT

پاکسازی باورهای منفی با EFT

در قسمت پنجم دوره EFT که به صورت فایل صوتی 30 دقیقه ای هست، یاد می گیرید چطور از تکنیک رهائی احساسات برای پاکسازی باورهای منفی استفاده کنید. در واقع کاملاً واضحه که داشتن باورها و نگرش های محدود کننده و منفی چه نقش مهمی در عدم موفقیت و کامیابی ما دارند. چون باورها به تصمیمات، طرز تفکر و اقدامات ما جهت می دند و مستقیم و غیر مستقیم بر نتایجی که می گیریم اثر می ذارند. پس لازمه بتونیم باورهای مثبتی داشته باشیم و اگر باورهای منفی داریم هم اون هارو پاکسازی کنیم. در این زمینه EFT خیلی می تونه مفید باشه. دو روش در این جلسه یاد می گیرید برای همین منظور. یکی استفاده از EFT برای کاهش میزان شک و تردیدی که برای رسیدن به هدف دارید و دیگری استفاده از این تکنیک برای کاهش و حذف نداهای منفی درونی که در سر می شنوید. کار بر روی هر دو به نوبه خود باعث می شند باورهای منفی شما پاکسازی بشه. 

نکته مهم!

در نظر داشته باشید که وقتی از تکنیک برای حذف یک باور استفاده می کنید، ممکنه با چند دور ضربه زدن نخست نتونید باور رو به طور کامل پاکسازی کنید. خب این نباید باعث ناامیدی شما بشه. چون که فرصت برای رشد هست. در چنین حالتی لازمه اوقات بیشتری از روزتون رو به ضربه زدن بر روی اون باور منفی اختصاص بدید تا اثر مرکب ضربه زدن نتیجه بده. چون ما باورها و نگرش هایی داریم که سالهاست در ذهن ما نهادینه شدند و زمان می بره تا کامل پاک بشند اما نقطه قوت روش قدرتمند EFT در این حوزه اینه که خیلی سریعتر از سایر روش ها می تونه کمکتون کنه نگرش ها و باورهای محدود کننده رو کامل خنثی کنید. پس سرخورده نشید و بیشتر و بیشتر در طول روز و در زمان های مختلف ضربه بزنید تا از شر اون باورها برای همیشه خلاص بشید.

قسمت پنجم: باور و EFT

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *