قسمت چهارده تا هفده اَبَر مغز

حفظ اسامی و چهره ها

در چهار ویدیو پیش رو که شامل قسمت 14، 15، 16 و 17 دوره اَبَرمغز جیم کوییک است، دو تکنیک برای حفظ و به خاطر سپارس اسامی و چهره های افراد یاد می گیرید، یک تکنیک به نام یوگای اَبَرمغز برای انرژی بخشیدن به مغز یاد می گیرید و نیز در روز هفدهم، تکنیک نهایی برای بهبود قدرت تجسم و تصویرسازی ذهنی را می آموزید. مجموع این 4 قسمت حدود 45 دقیقه است که توصیه ما به شما مانند گذشته این است که با دقت ویدیوهارا ببینید، یادداشت برداری کنید و برای یادگیری عمیقتر بیش از یک بار ببینید چون هر بار نکته جدیدی یاد می گیرید. این تکنیک ها بسیار جالب هستند و چنانچه به اندازه کافی آنها را تمرین کنید، حتماً تسلط خوبی کسب می کنید و در زندگی روزمره به راحتی از این متدها برای حفظ اسامی و چهره های افراد استفاده خواهید کرد طوری که دیگر اسامی را از یاد نخواهید برد. 

تکنیک رئیس جمهور اِمریکا

تکنیک FDR که در روز پانزدهم دوره ابرمغز جیم کوییک به شما آموزش داده می شود، متد بسیار جالب و آسانی برای حفظ اسامی و چهره های افرادی است که آن ها را ملاقات می کنید. این متد را فرانکلین روزوِلت (رئیس جمهور سابق ایالات متحده) استفاده می کرد و جیم کوییک آن را به زبانی ساده توضیح می دهد تا با کارگیری آن گام بلندی در جهت برقراری ارتباط موثر با انسان ها بردارید. چون چنانچه بخواهید نشان بدهید که به افراد اهمیت می دهید اما اگر نمی توانید اسمشان را نیز حفظ کنید، خب در برقراری سازنده با افراد شکست خواهید خورد. بنابراین چنانچه در حفظ اسامی و چهره ها مشکل و چالش دارید، این تکنیک مشکل شما را برطرف خواهد کرد. 

عنوان های این 4 قسمت: 

روز 14: تکنیک حافظه PIE | روز 15: تکنیک FDR

روز 16: یوگای اَبَرمغز | روز 17: تکنیک نهایی به خاطر سپاری

ویدیو روز 14 تا 17 اَبَرمغز

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *