قسمت چهارم مجموعه تکامل درونی

انرژی است که مهم است (موضوع انرژی است)

انرژی منشاء همه چیز از جمله بدنمان است. وجود فیزیکی و مادی ای که به عنوان یک بدن جامد تجربه می کنیم، چیزی به جز انرژی نیست. و هنگامی که تأثیر انرژی بر ماده را درک می کنیم، درمی یابیم که چطور انرژی، روی بدن ما اثر می گذارد. در قسمت چهارم، دکتر لیپتون عمیق تر ما را با سیگنال های انرژی که در محیط وجود دارند و سبب بیان ژن ها در بدنمان می شوند، آشنا می کند.


ما در این قسمت نگرشی عمیقتر نسبت به این موضوعات پیدا می کنیم:

1) انواع مختلف انرژی و تأثیرات آن ها، روی دنیای مادی.

2) دو عاملی که زیست بدن را کنترل می کنند، یعنی دارو ها و میدان های انرژی.

3) ارتعاشات خوب و ارتعاشات بد، عوامل بسیار واقعی هستند که روی وجود ما اثر می گذارند.

4) ارتباط میان آگاهی و انرژی ای که همه چیز را در برگرفته.


دو ویژگی مهم انرژی

در قسمت چهارم به دو ویژگی انرژی، یعنی نیرومند بودن انرژی و انتقال دهنده اطلاعات پرداخته می شه. انرژی به عنوان یک نیرو، چیزیه که مثلاً ازش استفاده می کنیم تا ماشینمون رو برونیم. سیستم پزشکی هم انرژی رو به عنوان نیروئی می دونه که از طریق تغییر دادن ماده، اون رو تحت تأثیر می ذاره. ولی ویژگی دوم انرژی هم مهمه. مثل انتقال اطلاعات توسط انرژی از طریق تلفن های همراه، اینترنت، سیگنال های تلویزیونی و …..

درک این نکته مهمه که اطلاعات به عنوان انرژی در شکل گیری هویت و شخصیت ما عمیقاً مهمه که در این قسمت، بیشتر بهش پرداخته می شه.

ویدیو قسمت چهارم: انرژی است که مهم است

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *