قسمت اول تا پنجم هنر مذاکره

آموزش مذاکره در 18 قسمت تصویری با کری واس

آموزش مذاکره با کریس واس

کریس واس در قسمت اول مجموعه هنر مذاکره شما رو با یک اصل اساسی و مهم در دنیای مذاکره آشنا می‌کنه. این اصل اینه که بتونید طرف مقابل رو با خودتون همراه کنید و نظرش رو جلب کنید. ضمن اینکه یک مثال واقعی هم در همین رابطه ذکر می‌کنه که بسیار جالب و آموزنده هست. در قسمت دوم و سوم آموزش مذاکره با دو تکنیک آشنا می‌شید که خیلی در مذاکره و تعامل به کمک‌تون میاد تا به نحو مؤثرتری ارتباط برقرار کنید. در قسمت چهارم هم کاربرد این دو تکنیک رو به صورت واقعی می‌بینید تا بهتر به قدرت این دو تکنیک یعنی تکنیک آیینه و اسم گذاشتن پی ببرید. البته در باقی قسمت‌ها هم کریس واس تکنیک‌هایی رو که معرفی می‌کنه به صورت واقعی اجرا می‌کنه تا درک بهتری به دست بیارید. در قسمت پنجم با موضوع بسیار مهم تسلط بر لحن صحبت، انواع اون و همچنین تُن صدا آشنا می‌شید و نکات بسیار جالبی یاد می‌گیرید که در عین ساده بودن بسیار کاربردیه. مدت زمان این 5 ویدیو در مجموع حدود 40 دقیقه هست و حتماً از دیدنش لذت خواهید برد. 

تمرین و تکرار تکنیک‌های مذاکره

همراهان گرامی حتماً موضوعات و مهارت‌هایی رو که در 5 قسمت اول دورۀ آموزش مذاکره یاد می‌گیرید، تمرین و تکرار کنید تا خیلی راحت بتونید در موقعیت‌های مختلف و با تسلط ازش استفاده کنید. کریس واس هم تأکید داره بر اینکه این موارد رو مدّ نظر داشته باشید تا به نتیجۀ دلخواه برسید. 

ویدیوهای قسمت 1 تا 5

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری دربارۀ دورۀ 18 قسمتی هنر مذاکره با تدریس کریس واس کسب کنید، روی لینک مقابل بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *