مقدمه اول دوره اَبَر تندخوانی

خوشامد گوئی و تبریک به شما

بابت پیوستن به برنامه اَبَر تندخوانی بهتون تبریک می گم. من بسیار هیجان زدم که مربی شما هستم. اسم من جیم کوئیک هست و در طول سه هفته آینده قراره یک ماجراجوئی داشته باشیم و شما برای اون آماده هستید. این دوره مربوط به تسلط بر ذهنه تا بتونید خِرَد، تاثیرگذاری و درآمد خودتون رو افزایش بدید و تجربه های گرانبهائی در این مدت کسب کنید.

بذارید با پرسیدن چند سوال شروع کنم!

آیا کتابای زیادی رو در مدت زمان کمی باید بخونید که هنوز نخوندید؟ خب احتمالاً بگید که همین طوره جیم! به همین خاطر در این برنامه شرکت کردم. آیا کتاب هائی در قفسه کتابتون دارید که با بهترین نیت ها اون هارو خریدید ولی اون هارو در قفسه کتاب گذاشتید و هنوز نخوندید؟ آیا ایمیل های زیادی دریافت می کنید؟ مثلاً 10 تا 50 ایمیل دریافت می کنید طوری که غرق در اطلاعات می شید ولی در عین حال چیزی هم یاد نمی گیرید؟ شاید چیزی رو می خونید و در انتها فراموش کردید چی خوندید و احساس شرمساری می کنید که چطور این اتفاق افتاد. یا شاید مطالعه کردن براتون خسته کننده باشه طوری که باهاش به خواب می رید، براتون کسل کنندس و نمی تونید ازش لذت برید. پس اگه هر کدوم از این موارد براتون اتفاق می افته، این دوره برای شماست. شما در مکان درست و زمان درست هستید. چون قول من به شما اینه که این دوره رو براتون به ارزشمندترین دوره ای که در زمینه کسب آرامش ذهنی، مدیریت زمان و نتیجه گرفتن شرکت کردید، تبدیل کنم.

قدرت ذهن یا توان فیزیکی؟

ما در در دوره هزارۀ ذهن زندگی می کنیم که در این عصر فقط توان فیزیکی مهم نیست بلکه توان ذهنی شما اهمیت داره و قدرت عضلات شما مهم نیست. اما کسی تا حالا بهمون یاد نداده که چطور از قدرت مغزمون استفاده کنیم. از طرفی زمان زیادی هم باید برای بررسی اطلاعات بذاریم. پس لازمه که هم از قدرت مغزمون بیشتر استفاده کنیم و هم بدونیم که چطور باید از اطلاعات زیادی که در دنیای امروز وجود داره، بیشترین بهره رو ببریم. شما به دوره درستی اومدید. در این دوره به دو موضوع پرداخته می شه. یعنی هم قدرت ذهنتون رو افزایش می دید و هم این که یک اَبَر تندخوان می شید تا بتونید هر چیزی رو با سرعت چند برابر بخونید و یاد بگیرید. 

pdf راهنمای دوره

عزیزانی که هنوز اشتراک ویژه سایت مارو تهیه نکردید، می تونید با مشاهده فایل راهنمای دوره، اطلاعات بیشتری کسب کنید. به سوالات شما در این فایل پاسخ داده شده.

قبل از شروع دوره، حتماً باید فایل راهنما را به دقت بخوانید

با کلیک بر لینک پائین، فایل راهنمای دوره را دانلود کنید:

دانلود

ویدیو مقدمه اول دوره

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

3 دیدگاه در مقدمه اول دوره اَبَر تندخوانی

  1. الهه اصغری نکاح says:

    عبارت شاید دارین تبر خودتون رو تیز می کنین برام خیلی جالب بود . چرا که دقیقا همین جمله رو به خودم گفتم تبرت رو اول تیز کن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *