قسمت سوم دوره EFT

EFT برای استرس و نگرانی

در این قسمت همراه با مدرس دوره، برای استرس و نگرانی ضربه می زنید. این قسمت بهتون کمک می کنه تکنیک EFT رو در عمل مشاهده کنید و ببینید که چطور اجرا می شه. در واقع روال کلی یعنی انتخاب احساس گیر افتاده، سنجش شدت مشکل و مطابق دستور ضربه زدن، یکسانه و فرقی نمی کنه. و در این قسمت بیشتر درک می کنید که چطور باید از جملات مختلف برای بیان مشکل استفاده کنید و چند دور ضربه بزنید تا شدت استرس و نگرانی که دارید کاهش پیدا کنه و در نهایت خنثی بشه. ویدیو این جلسه رو دانلود کنید و با دقت ببینید. 

برای دانلود تمامی قسمت های همه دوره ها، اگر با تبلت، لپتاپ یا با تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ وارد می شید، لازمه بر آیکن دانلود که در قسمت سمت راست و پائین پخش کننده ویدیو هست، کلیک کنید تا شروع بشه به دانلود. اگر هم صفحه نمایش موبایل شما کوچک هست، لازمه گوشی رو به صورت افقی کنید تا این آیکن به نمایش دربیاد. 

ویدیو قسمت سوم

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *