قسمت ششم دوره EFT

EFT برای تجربه فراوانی

در این جلسه می پردازیم به نحوه استفاده از EFT برای رفع موانع ذهنی و درونی که نمی ذارند ما رفاه، فراوانی، درآمدهای بیشتر و … رو تجربه کنیم و به نوعی با مسائل مالی دست و پنجه نرم کنیم. در واقع به قول بنیانگذار تکنیک رهائی احساسات یعنی گری کریک:

 ما در کاخی از فرصت ها به دنیا اومدیم
و تمام درهای اتاق های این کاخ به روی ما بازه

اما آنچه باعث می شه ما نتونیم وارد اتاق های مختلف این کاخ از جمله اتاق فراوانی و رفاه بیشتر بشیم و برای مدت های طولانی حتی شاید هم تا آخر عمر در اتاق خودمون بمونیم، نوشته های روی دیوارهای مختلف هستند که اون اتاق هارو به شکلی منفی برای ما توصیف می کنند و مارو از وارد شدن بهشون منصرف می کنند. اون نوشته های روی دیوارها، گفته ها و حرف های اطرافیان هستند. که بارها به طرق مختلف برای ما تکرار شدند و ذهن ما اون هارو پذیرفته. حالا ما در این جلسه که مکمل جلسه قبلی هست می خوایم از EFT استفاده کنیم برای این که این نوشته های منفی و موهومی روی دیوارهارو پاک کنیم و بتونیم وارد اتاق های مورد نظر بشیم. که در این قسمت ما بر درآمد بیشتر داشتن تمرکز می کنیم و نکات تکمیلی رو به شما می گیم. فایل صوتی این جلسه رو با دقت گوش بدید و در کنارش حتماً از فایل PDF که ابتدای دوره بهتون دادیم استفاده کنید تا بهتر نتیجه بگیرید.

قسمت ششم: EFT برای تجربه فراوانی

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *