قسمت اول مجموعه تأثیر کوانتومی

موجود آگاه بودن، به چه معناست؟

اگر آگاه و هوشیار بودن، تعیین کننده این است که ما انسان هستیم، آنگاه باید بدانیم که آگاهی، خودآگاهی یا هوشیاری چیست؟ و چگونه کار می کند. رَندی وایتِنهایمِر (میزبان و مدرس مجموعه تأثیر کوانتومی)، بسیاری از جنبه های آگاهی را از دیدگاه ذهن خودمان گرفته تا از جنبه آگاهی جمعی و مابقی سطوحی که بین این دوست، معرفی و بررسی می کند.

دوگانگی واقعیت

همین طور در مورد دو واقعیتی که هم زمان آن هارا تجربه می کنیم، یعنی واقعیت سطح یک که دنیای مادی است و واقعیت سطح صفر که دنیای درونی، ذهنی و احساسی مارا شامل می شود، مطالبی درمی یابیم و می فهمیم که هر دو جنبه از واقعیت، حالات متفاوت انرژی و اطلاعات اند. در این قسمت بسیاری از جنبه های این موضوع که انسان آگاه بودن، هم به عنوان یک فرد و هم به عنوان بخشی از یک آگاهی کل، چه معنی دارد را کشف می کنید. ضمن این که در مورد انتقال انرژی از طریق ارتباطاتی که با دیگر افراد داریم، اطلاعات کسب می کنیم. 

سطوح مختلف آگاهی

میزبان این مجموعه یک موضوع بسیار مهم را در این قسمت شرح می دهد که در مورد سطوح مختلف آگاهی است. او با ترسیم یک نمودار سطوح مختلف آگاهی را طبقه بندی کرده و به هرکدام یک عدد داده است. سطوح پائین آگاهی یا احساسات نه چندان مثبت، در پائین این نمودار قرار می گیرند و بر این مطلب دلالت دارند که هنگامی که در سطوح پائین آگاهی هستیم، دچار افت انرژی می شویم و انرژی موجود در میدان انرژی ما از بین می رود و نمی توانیم از آن درست استفاده کنیم. اما در عوض هنگامی که احساسات مثبت داریم و سطوح بالای آگاهی را تجربه می کنیم، انرژی ما افزایش می یابد و یک میدان انرژی قدرتمند خواهیم داشت که این میدان انرژی هم بر ما و هم بر محیط ما تأثیر فراوانی خواهد داشت. جزئیات بیشتر در این مورد، در این قسمت توضیح داده شده است. 

ویدیو قسمت اول

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

4 دیدگاه در قسمت اول مجموعه تأثیر کوانتومی

    • adminmorabi says:

      عرض سلام و احترام. لینک دانلود اصلاح شد. ممنون بابت اطلاع رسانی شما…

    • adminmorabi says:

      سلام سینای عزیز. سپاس از این لطف و محبت شما. امیدوار هستیم همیشه موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *