قسمت ششم تا هشتم هنر مذاکره

تکنیک‌های مذاکره با آموزش کریس واس

کریس واس و تکنیک‌های مذاکره

کریس واس در قسمت ششم مجموعه هنر مذاکره یک مثال واقعی از تجربۀ خودش در مذاکره با سارقین بانک مطرح می‌کنه که پر از نکات آموزنده هست. در واقع تکنیک‌های مذاکره که در جلسات قبلی یاد گرفتید اینجا براتون مرور می‌شه چون کریس واس همون تکنیک‌هایی رو در مذاکره با آدم‌ربایان به کار گرفته که در ویدیوهای قبلی به شما یاد داده. مثل تکنیک آیینه، تکنیک اسم گذاشتن و غیره. پس دیدن ویدیو این قسمت که 16 دقیقه هست، براتون جذاب خواهد بود. 

اصل 7/38/55 در مذاکره

در قسمت هفتم اصل 7/38/55 رو یاد می گیرید که حول موضوع میزان اهمیت محتوای گفتگو، لحن صحبت و زبان بدن مذاکره‌کنندگان هست که با دقت به این موارد می‌تونید بفهمید که در ذهن طرف مقابل چی می‌گذره و آیا داره حرف راست رو می‌زنه یا داره چیزی رو از شما پنهان می‌کنه. در حقیقت با فراگیری مباحث و موضوعات مطرح شده در این قسمت و تکرار و تمرین اونها، اطلاعات زیادی در مذاکره به دست میارید که کمک‌تون می‌کنه به اهداف مدّ نظر دست پیدا کنید. کریس واس در این قسمت هم مثال‌هایی مطرح می‌کنه تا کاربرد این اصل رو بهتر در مذاکره درک کنید. 

القای حس کنترل، یک تکنیک‌ مذاکره

در قسمت هشتم، یک تکنیک بسیار جالب و مؤثر یاد می گیرید به نام “ایجاد توهم کنترل” یا “القای حس کنترل“. در حقیقت وقتی در مذاکره کاری می‌کنید که طرف مقابل حس کنه قدرت داره و این رو اصولی و حساب شده با لحاظ نکات ریز اجرا کنید، دست برتر رو در مذاکره خواهید داشت که کریس واس نکات اصلی و تکمیلی این تکنیک ارزشمند رو در ویدیو این قسمت به شما خواهد گفت.

لطفاً ویدیوهای قسمت ششم تا هشتم رو با دقت و بیش از یک بار ببینید و تکنیک‌های کریس واس در زمینۀ مذاکره رو تمرین کنید تا بر اصول مطرح شده مسلط بشید و در تعاملات روزمره، کاری و غیره به نتایج دلخواه‌تون دست پیدا کنید.

ویدیوهای قسمت 6 تا 8

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

اگر عضو ویژه نیستید، برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ دورۀ 18 قسمتی آموزش مذاکره با تدریس کریس واس، روی لینک مقابل بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *