قسمت چهارم تجربه هوش قلبی

تجربه انسجام سریع

هاوارد مارتین در این جلسه با معرفی یک روش و تکنیک ساده اما در عین حال کاربردی، کمکتون می کنه ارتباط قلبی و انسجام بدنی، ذهنی و احساسی بیشتری تجربه کنید. منظور از تجربه انسجام سریع همینه که هر 3 بخش وجودتون از آشفتگی به تعادل برسه و در هماهنگی باشه. که قلب شما در ایجاد این انسجام، نقش مهمی بازی می کنه. به همین خاطر در این جلسه روی قلب تمرکز می کنیم.

تکنیک و روش این جلسه

این تکنیک 2 مرحله داره و یک فایل صوتی مخصوص هم به شما داده می شه تا هر موقع که خواستید با گوش دادن به این فایل صوتی، این تمرین رو انجام بدید. لازم به ذکره که حتماً لازم نیست به شکل مراقبه این تمرین رو انجام بدید چون که این تمرین و تکنیک، برای هر شرایطی طراحی شده و بهتون کمک می کنه با استفاده از تنفس آگاهانه، احساساتی که می خواید رو بر خودتون مسلط کنید. حتی با چشمان باز هم می تونید انجامش بدید.

 

در مورد هاوارد مارتین بیشتر بدونید

پزشک انگلیسی، از مدیران ارشد مؤسسه هوش قلبی، نویسنده، سخنران و مدیر کسب و کار

نقل قول معروف:

مسیر سعادت و خوشبختی از قلب شما می گذره. وقتی از هوش و خرد قلبتون استفاده می کنید تا ادراکتون رو متحول کنید و جریان احساساتتون رو کنترل و هدایت کنید، اون موقع شما توانائی خلق و جذب رضایت و خوشبختی خودتون رو پیدا می کنید. در این صورت آرزو و اشتیاق شما دیگه تبدیل به سپاسگزاری می شه.

تصاویر قسمت چهارم

ویدیو این قسمت: تجربه انسجام سریع

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *