ویژگی‌های این دوره

نتایجی که می‌گیرید

↵در مذاکرات روزمره حق خود را بگیرید؛ از چانه زدن بر سر دستمزد گرفته تا استحکام بخشیدن به روابط فردی.

↵بر لحن صدای خود مسلط شوید تا در مذاکره بهتر عمل کنید.

↵زبان بدن و الگوهای کلامی طرف مقابل را تفسیر کنید تا جایگاه خود در هر مذاکره‌ای را بهبود ببخشید. 

  • همدلی ماهرانه
  • تکنییک آیینه
  • تکنیک اسم گذاشتن
  • تنظیم لحن صدا
  • رمزگشایی از زبان بدن در مذاکره
  • چانه‌زنی
  • فهم الگوهای صحبت کردن افراد
  • تکنیک بازبینی اتهامات
  • و غیره

مجموعۀ هنر مذاکره در 18 قسمت تصویری با تدریس کریس واس تقدیم شما همراهان گرامی می‌شود. مدت زمان کل این مجموعه 3 ساعت است. تمامی قسمت‌ها دارای زیرنویس فارسی است و همۀ آموزش‌ها دقیق، کامل و بدون سانسور ترجمه و ارائه شده است. ضمن اینکه در چند قسمت نیز شاهد به‌کارگیری این تکنیک‌ها توسط کریس واس خواهید بود و از نزدیک با کاربرد این مهارت‌ها آشنا خواهید شد. با گذراندن این دوره به معنای واقعی کلمه هنر مذاکره را فرا می‌گیرید که مزیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف به ویژه جنبۀ مالی برای شما خواهد داشت. این دوره را با دقت ببینید و تکنیک‌هایش را تمرین کنید و شاهد نتایج عالی باشید. کریس واس با زبانی خودمانی اصول و فنون مذاکره را و به صورت کاربردی به شما یاد می‌دهد.

این دوره برای هر کسی که مایل است تسلط خود را در هر نوع مذاکره و تعامل با مردم افزایش دهد، مناسب و کاربردی است. در حقیقت می‌توان گفت برای اکثر افراد قابل استفاده است و هیچ پیشنیازی هم ندارد. می‌توانید از همان ویدیو اول شروع کنید و نکات و تکنیک‌های مذاکره را یاد بگیرید. 

در صورتی که یکی از اشتراک های سه ماهه، شش ماهه یا یکسالۀ سایت را تهیه کنید، به این دوره و سایر محتواها دسترسی کامل دارید. یعنی تمامی محتواهای تصویری، صوتی و متنی از جمله همین دوره پس از تهیۀ اشتراک قابل مشاهده و قابل دانلود است.

معرفی دوره توسط کریس واس

قسمت اول هنر مذاکره با تدریس کریس واس را کامل و رایگان ببینید و در صورتی که به دوره علاقه‌مند شدید، اقدام به تهیه اشتراک کنید. سپس به کل دوره و سایر محتواهای ویژه دسترسی کامل دارید.

قسمت اول کامل و رایگان

کریس واس را بهتر بشناسید

کریس واس با اسم کامل کریستوفر واس 65 ساله، تاجر اِمریکایی، نویسنده و فردی با جایگاه علمی است. کریس واس مأمور سابق FBI در حوزۀ مذاکره با آدم‌ربایان و سارقین است و کارنامۀ موفقی در این عرصه از خود به جا گذاشته است. او در دورۀ هنر مذاکره تکنیک‌ها و استراتژی‌های خود را آموزش می‌دهد تا با یادگیری و اجرای این تکنیک‌های ساده، علمی و در عین حال کاربردی توانمندی خود را در هر نوع مذاکره‌ای دو چندان کنید و بتوانید به نتایجی که از یک گفتگو یا مذاکره مدّ نظرتان است، برسید.

با تهیه یکی از اشتراک‌های سایت به این دوره و سایر محتواهای ویژه دسترسی کامل دارید.

برای تهیه اشتراک، روی لینک مقابل بزنید.

اگر برای دسترسی به دوره بعد از تهیه اشتراک
نیاز به راهنمایی دارید روی لینک مقابل بزنید: راهنما