اهداف خاص و واضح داشته باشید

خود شما باید اوضاع زندگی تان را تغییر دهید

اگر می خواهید اوضاع زندگی تان تغییر کند، این شما هستید که باید اوضاع زندگی تان را تغییر دهید. این جمله ای قدرتمند و طلایی است. موفق ها در مقایسه با ناموفق ها، متفاوت فکر می کنند، متفاوت صحبت می کنند و کارهایشان را نیز متفاوت انجام می دهند. یک تفاوت عمده بین کسانی که به اهدافشان می رسند و کسانی که در رسیدن به اهداف ناموفق اند، این است که موفق ها اهداف خاص و واضحی دارند. ولی ناموفق ها و ناکام ها آرزوهای مبهم و گنگی دارند و در حقیقت خودشان هم نمی دانند که چه می خواهند.

در طی یک سال آینده می خواهید به چه چیزی دست یابید؟

اگر می بینید که دارید به پاسخ این سوال فکر می کنید و جواب قاطعی ندارید، یعنی اینکه اهداف و آرزوهای مشخص شده و واضحی ندارید. موفق ها خیلی واضح و دقیق می دانند که دارند چه هدفی را دنبال می کنند و اینکه می دانند چه موقع می خواهند به هدفشان دست یابند. به علاوه اینکه آنها اهدافشان را می نویسند. هر روز به هدف یا اهدافشان فکر می کنند. هر روز با خودشان درباره اهدافشان صحبت می کنند. ضمن اینکه هر روز گامی در جهت نزدیکتر شدن و نهایتاً رسیدن به اهدافشان برمی دارند. در این باره فکر کنید. موفق ها می دانند که دارند کجا می روند و مصمم اند که به مقصدشان برسند و برایشان هم مهم نیست در مسیر رسیدن به مقصد به چه موانعی برخورد می کنند یا با چه شرایطی مواجه می شوند. آنها شیفته و دیوانه دستیابی به اهدافشان هستند.

یکی از ثروتمندترین مردان تاریخ چه گفت؟

روزگاری یکی از ثروتمندترین مردان تاریخ چنین گفت که :

فرمول موفقیت یعنی اینکه به وضوح خواسته ات (هدف) را مشخص کنی و اشتیاق سوزانی برای دستیابی به آن داشته باشی. خلاصه اش همین است.

اگر از شما بپرسم اسمتان چیست؟ آدرستان کجاست؟ خب فوراً جواب را به من می گویید. حال از شما می پرسم که می خواهید طی یک سال آینده به چه چیزهایی دست یابید؟ آیا می توانید مانند دو سوال قبلی، سریع و مطمئن جواب بدهید؟

خب اکثر مردم نمی توانند.

اهداف خاص و واضح داشته باشید

اگر به دنبال موفقیت اید، باید هدف خاص و ویژه ای در سر داشته باشید. باید آن را مکتوب کنید. باید شیفته و دیوانه آن بشوید. باید بدانید و یقین داشته باشید که در مدت یک سال آینده یا کمتر می توانید به آن دست یابید. اگر واقعاً و دقیقاً بدانید که خواسته تان چیست و اشتیاق سوزانی برای دستیابی به آن داشته باشید، آنگاه به صورت خودکار هر روز کاری برایش انجام می دهید تا به حصول آن نزدیکتر شوید و نهایتاً آن را تحقق ببخشید.

صفات مشترک بین موفق ها

مشخص بودن خواسته. مصر بودن. متعهد بودن برای دستیابی به خواسته. اینها صفات افراد موفق است. یکی از ثروتمندترین افراد جهان روزگاری گفت که “استمرار داشتن و مصمم بودن قدرت خارق العاده ای به شما می دهد تا خواسته هایتان را محقق کنید”. این همان اشتیاق سوزانی است که بالاتر به آن اشاره شد. شما می توانید به خواسته ای که دارید دست یابید، ولی شما دقیق باید بدانید که خواسته تان چیست. آن را بنویسید. به این فکر کنید که وقتی به خواسته ام برسم، چه احساسی خواهم داشت. آنگاه همین حالا طوری احساس کنید که انگار آن را دارید. در ذهنتان ببینید که اکنون به خواسته تان رسیده اید و آن را مالک هستید. این را هر روز انجام دهید. موفق ها همین کار را انجام می دهند. مثل موفق ها عمل کنید و داشته های آنان را جذب کنید. شما می توانید انجامش دهید!

شما را در اوج خواهم دید. دوست شما، کوین ترودو.


این 3 جلد کتاب بی نظیر را از دست ندهید!

تعلیمات استاد کوین ترودو، در نوع خود خاص و برجسته است. زیرا مفاهیم و تکنیک هایی به شما می گوید که اثبات شده است و به قولی امتحان خود را پس داده است. شما با عمل به این آموزش ها می توانید تغییر و تحول بزرگی در تمامی جنبه های زندگی تان از جملۀ وضعیت مالی ایجاد کنید. سه کتاب زیر تألیف کوین ترودو و حاوی جدیدترین آموزش های این استاد بزرگ است که به تازگی منتشر شده و ما هم به صورت روان و اختصاصی برای شما ترجمه کرده ایم. مطالعۀ این کتاب ها می تواند ناگفته های زیادی در اختیارتان بگذارد و بسیار سودمند باشد

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو حاوی 100 درس جدید در موضوعات مختلف از جمله تغییر و تحول فردی، روابط با انسان ها، موفقیت مالی و فردی، کسب آرامش درونی، ثبات در زندگی و غیره است. به جرأت می توان گفت مطالعۀ این کتاب ارزشمند شما را از مطالعه بسیاری از کتاب های موفقیت بی نیاز می سازد زیرا حاوی تعلیمات حقیقی و ناب کوین ترودو است که اصول بنیادین زندگی را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش می دهد.  

اطلاعات بیشتر

کتاب شمش های طلا

قیمت اصلی ۶۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

کتاب شمش های طلا، به قلم کوین ترودو، حاوی 400 جملۀ طلایی، کوتاه و اثرگذار است که این جملات رازهایی را دربارۀ موفقیت، کامیابی، سعادت، رضایت خاطر، آرامش درونی و ثروت آفرینی به شما می گوید. حسن این کتاب این است که اصول موفقیت حقیقی در زمینه های مختلف مادی، اجتماعی، روابط، معنوی و کسب و کار را در قالب جملات کوتاه به شما یاد می دهد تا با خواندن آن به راحتی این اصول را حفظ کنید و سرلوحۀ کار خود قرار دهید. 

اطلاعات بیشتر

جلد اول جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

کوین ترودو در حدود 10 سال گذشته آموزش های رایگان بسیاری را در قالب متن و به زبان انگلیسی منتشر کرده است که اکنون ترجمه 100 درس اول از این سری آموزش ها را در قالب یک فایل پی دی اف 260 صفحه ای برای شما آماده کرده ایم. مطالعۀ این آموزش های کلیدی و سرنوشت ساز، سبب پیشرفت چشمگیری در زندگی تان خواهد شد. 

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *