تعهد و دستیابی به اهداف

تعهد و دستیابی به اهداف

اگر می‌خواهید سریع‌تر و آسان‌تر به اهداف و آمال خود در زندگی دست یابید، باید متعهد باشید. در واقع تعهد و دستیابی به اهداف رابطۀ تنگاتنگی با یکدیگر دارند. حال باید ببینیم متعهد بودن به چه معنی است.

متعهد بودن یعنی اینکه مدت‌ها پس از افول هیجان و احساس، هم‌چنان به تصمیمی که گرفته‌اید متعهد باشید و آن را اجرا کنید. اگر به حرف خود عمل کنید و پشت کار را بگیرید، مزیت بزرگی در زندگی کسب کرده اید. در واقع خود را از دیگران جدا کرده‌اید. مردم متوجه این ویژگی شما خواهند شد. به شما احترام می­‌گذارند و اطمینان می‌کنند و شما را تحسین می‌کنند. مهم‌تر از همه اینکه احساس خوبی نسبت به خود خواهید داشت. عزت نفس و تصویر ذهنی که از خود دارید بهبود خواهد یافت و احساس قدرت می‌کنید. اعتمادی که به خود دارید بیشتر خواهد شد.

به گفتۀ خود عمل کنید

اگر به حرف خود عمل کنید، موفقیت سریع‌تر و آسان‌تر به شما روی می‌آورد. به تعهدات خود پایبند باشید. آنچه را می‌گویید که انجام می‌دهم، حتماً انجام دهید. تصمیمات خود را زمین نگذارید و آن را اجرایی کنید. صداقت و درستی در کار خود داشته باشید.

قانون طلایی بسط یافته

با انجام این کار دارید طبق قانون طلایی بسط یافته عمل می کنید. این قاعده می‌گوید که:

در حق دیگران کاری کن که دوست داری در حق تو همان کار را انجام دهند.­ با دیگران به گونه‌ای صحبت کن که دوست داری با تو صحبت کنند. دربارۀ دیگران همان­‌طور صحبت کن که دوست داری درباره ‌ات صحبت کنند. دربارۀ دیگران همان‌طور فکر کن که دوست داری درباره­‌ات فکر کنند. وقتی طبق این قانون عمل می‌کنید، دارید قانون کارما و قانون جذب را فعال می‌کنید. در واقع دارید ارتعاشاتی را به اِتِر مخابره می‌کنید که خواسته‌های‌تان را در زندگی خلق می‌کند. هر آنچه را بکارید، برداشت می‌کنید. هر آنچه را بدهید، همان را پس می‌گیرید. این آگاهی قدرتمندی است.

به شرطی که دانش را به کار بگیرید

در یاد داشته باشید که دانش قدرت است ولی به شرطی که آن را در عمل به کار بگیرید. ممکن است بگویید که “من این را می‌دانم”. ولی خب اگر بدانید و به آن عمل نکنید، در حقیقت آن را نمی‌دانید. به این موضوع فکر کنید.

اگر به این اصول در زندگی عمل کنید، در گذر زمان قطعاً در زندگی نتیجه می‌گیرید. اوضاع زندگی‌تان بهتر خواهد شد. احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت. شروع می‌کنید به جذب آنچه در زندگی می‌خواهید. مهم‌تر از همه اینکه، در لحظه احساس خوبی خواهید داشت که بسیار عمیق‌تر از گذشته است. می‌توانید به اهداف و آرزوهای خود دست یابید.

این حقیقت بزرگ را در یاد داشته باشید که “هر آنچه را در ذهن تصور کنید و به آن باور داشته باشید، می‌توانید به دستش آورید”. شما همۀ شرایط لازم را دارید. به دنیا آمده‌اید تا ببرید. خلق شدید تا خلق کنید. برای موفق شدن مهندسی شدید. بذرهای بزرگی و عظمت در وجود شماست. همۀ شما را در اوج خواهم دید!

دوست شما، کوین ترودو.


TFT هم می تواند راهگشا باشد!

احتمال زیاد بسیار پیش آمده است که تصمیم می‌گیرید تا سلامت خود را بهبود ببخشید، وضعیت مالی بهتری داشته باشید، بیشتر مطالعه کنید، روابط بهتری برقرار کنید، شادتر و خوشحال‌تر باشید اما پس از مدتی دیگر تصمیم از یادتان می‌رود و کار را نصفه‌ونیمه رها می‌کنید. در زندگی‌های خود و دیگران بارها شاهد این عدم تعهد هستیم طوری که بارها تصمیم می‌گیریم شرایط جدیدی ایجاد کنیم ولی نمی‌شود و تعجب می‌کنیم که چرا نتیجه نمی‌گیریم. TFT (درمان با میدان فکری) می‌تواند راهکار مناسبی برای درهم‌شکستن عادت پایبند نبودن به تصمیمات باشد. کوین ترودو در جدیدترین آموزش خود این متد فوق‌العاده را کامل و ویدیویی آموزش می‌دهد تا با استفاده از این تکنیک ساده ولی در عین حال قدرتمند، بتوانید الگوهای انرژی پنهان در ذهن و میدان انرژی خود را خنثی کنید و آگاهانه‌تر در زندگی تصمیم بگیرید و آن را به نتیجه برسانید. اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری دربارۀ این راهکار ارزشمند دریافت کنید، لطفاً روی لینک پایین بزنید. قسمت‌هایی از این آموزش تصویری به همراه نکات تکمیلی دربارۀ 2 محصول دیگر در صفحۀ محصول موجود است. 

پاکسازی انرژی منفی با تکنیک تی‌اف‌تی

۷۵۰,۰۰۰ تومان

تکنیک قدرتمند و اثربخش TFT رو با آموزش کوین ترودو یاد بگیرید تا بر انرژی‌ها، احساسات و باورهای منفی غلبه کنید. ضمن اینکه به ترجمۀ دقیق و کامل کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، نوشتۀ اِستر و جری هیکس دسترسی دارید تا با مطالعۀ این کتاب درک عمیق‌تری از قوانین حاکم بر جهان هستی کسب کنید و زندگی موفقی رو برای خودتون خلق کنید. چکیدۀ آموزش‌های کلیدی کوین ترودو هم که حاوی 280 نکتۀ طلائی موفقیت‌آفرینه، تقدیم‌تون می‌شه. 

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *