دو عامل کلیدی موفقیت و کامیابی

2 عادت اصلی موفقیت و کامیابی می آورد

اگر خواهان موفقیت و کامیابی هستید، باید 2 عامل کلیدی را رعایت کنید. ضمن اینکه همه موفق ها این دو عامل را رعایت می کنند. در حقیقت آنهایی که امیال و آرزوهایشان را برآورده می کنند، به اهدافشان می رسند و پول زیادی درمی آورند، عادات موفقیت آفرین دارند. تمامی افراد موفق دو عادت اصلی دارند که اگر فقط در طی 30 روز آینده بر همین 2 عادت موفقیت ساز تمرکز کنید، شاهد اتفاقات شگفت انگیزی خواهید بود و موفقیت و کامیابی در زندگی تان جاری خواهد شد. این دو ویژگی عبارتند از:

  1. نگرش “همین الان انجامش بده” را دارند.
  2. خیلی به “چگونگی” محقق شدن اهداف و امیالشان اهمیت نمی دهند. ولی واضح می دانند که چرا خواسته شان را می خواهند. موفق ها اجازه می دهند که چگونگی تحقق خواسته به موقعِ خودش، آشکار و نمایان شود.

دقیق خواسته را مشخص و بر آن تمرکز کنید

من به افراد بسیاری این 2 عامل کلیدی را یاد داده ام. نتیجه این شد که دیگر کارهایشان را عقب نمی انداختند و تعلل نمی کردند. همین الان کار لازم را انجام می دادند. وای! این افراد فقط در عرض یک ماه با تمرین این دو عامل کلیدی، عجب تغییری کردند.

بعد از مدتی این افراد دیگر مبهوت و متحیر نبودند که چطور قرار است به خواسته هایشان برسند. بلکه فقط بر مشخص کردن خواسته شان تمرکز می کردند، دقیق و واضح می دانستند که چه می خواهند و اینکه خوب می دانستند که چرا خواسته شان را می خواهند. بیش از 100 نفر نزد من آمدند و گفتند که برایشان معجزه شده و جهان هستی نحوه دستیابی به خواسته شان را جلوی پایشان گذاشته است.

تقریباً این اتفاق عجیب و غریبی بود که ببینی جهان هستی به هر کس کمک می کند تا به این باور برسد که می تواند به خواسته هایش برسد. شما هم می توانید آنچه را می خواهید به دست آورید. این قدم ها را دنباله روی کنید و من شما را در سواحل سراسر دنیا خواهم دید.

دوست شما، کوین ترودو.


کامیابی و موفقیت در تعلیمات آبراهام!

کوین ترودو مؤکد توصیه می کند که کتاب “درخواست شما اجابت می شود” را بخوانید. وقتی شروع به خواندن این کتاب می کنید، دیگر نمی توانید آن را زمین بگذارید. زیرا آنقدر جذاب و لذت بخش است که خواننده را مجذوب خود می کند و با لحنی ساده به بیان حقیقت کامیابی و موفقیت در تمامی جنبه های زندگی می پردازد. این کتاب حاوی تعلیمات آبراهام (موجودات غیرفیزیکی که هدف خود را کمک به انسان ها می دانند) است و اِستر و جری هیکس این کتاب فوق العاده و پرفروش را نوشته اند. با مطالعۀ این کتاب درمی یابید که چرا انسان ها در زندگی تجربیات ناخوشایندی دارند و نیز پی می برید به اینکه چطور می توانید با سعی و تلاش خیلی کمتری به خواسته ها و اهداف خود در زندگی برسید. هم اکنون این کتاب را از وب سایت مربی ذهن می توانید تهیه کنید. ترجمۀ آن بسیار روان، کامل و بدون حذفیات است. برای مشاهدۀ قسمت هایی از این کتاب و توضیحات بیشتر، روی لینک زیر بزنید. 

کتاب درخواست شما اجابت می‌شود

۱۱۵,۰۰۰ تومان

کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، حلقه گمشدۀ دستیابی به اهداف و امیال را به شما می‌دهد. بیان سادۀ متن اثربخشی آن را دوچندان کرده است و با مطالعۀ آن خیلی خوب می‌فهمید که در چگونه جهانی زندگی می‌کنید، خودتان را عمیق‌تر می‌شناسید و روش حقیقی رسیدن به اهداف را می‌آموزید. تعلیمات آبراهام اصیل و کاملاً درست است و تأثیر عمیقی بر زندگی‌تان خواهد داشت. این نسخۀ ترجمۀ کامل و بدون حذفیات است. آماده شوید که با آموزه‌های آبراهام زندگی‌تان را از هر جنبه متحول کنید.    

اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *