راز موفقیت از نگاه کوین ترودو

راز موفقیت و کوین ترودو

راز موفقیت واقعاً چیست؟

مردم می‌خواهند بدانند که راز موفقیت چیست. واقعاً هیچ رازی وجود ندارد. همۀ آنچه لازم است در زندگی بدانید در دسترس شماست به شرطی که در جای درست به دنبال آن باشید. امروزه به لطف وجود اینترنت، اطلاعات زیادی دربارۀ نحوۀ موفق شدن وجود دارد. کتاب‌های بسیاری موجود است که به شما اصول موفقیت و کامیابی را یاد می‌دهد. سمینارها، کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های آنلاین و مربیان موفقیت هستند که مدعی‌اند می‌توانند نحوۀ موفق شدن را به شما یاد بدهند. حال کوین ترودو می‌گوید شما به حرف چه کسی گوش می‌کنید؟

راز موفقیت یعنی به چه کسی گوش می‌کنید

شما باید به حرف کسی گوش کنید که خواسته‌های شما را دارد و قبلاً وضعیت شما را تجربه کرده است. اگر دنبال موفقیت‌های مادی نظیر خوب پول درآوردن و کسب ثروت هستید، باید به حرف کسی گوش کنید که پول زیادی درآورده است و پول زیادی هم دارد. از این بابت مطمئن شوید ولی نباید به حرف کسی گوش کنید که تمام پولش را از فروش دوره‌های آموزش پولسازی یا اینکه چطور موفق شویم، به دست آورده است. اگر این افراد واقعاً می‌دانستند که چطور پول دربیاورند و موفق باشند، قبل از اینکه اقدام به فروش دوره یا کتاب کنند، اول خودشان پول زیادی به دست می‌آوردند.

رد پای موفق‌ها

موفق‌ها در زمینۀ اینکه چطور به موفقیت دست یافته‌اند، از خود نشانه و رد پا به جا گذاشته‌اند. اول اینکه خیلی واضح مشخص کرده‌اند که چه می‌خواهند. سپس دیگر در حالت “خواستن” آن باقی نمانده‌اند زیرا “خواستن” ارتعاش کمبود یا نبود دارد.

وقتی مشخص می‌کنید چه می‌خواهید، دیگر دست از “خواستن” آن بکشید و طوری احساس کنید که انگار همین الان خواستۀ خود را دارید. اگر این حالت احساسی را مستمر داشته باشید، همین الان احساس خوبی دارید و دیگر فقط آرزوی داشتن خواسته را ندارید.

با بودن در چنین حالتی، عاشق “ایجاد کردن” خواستۀ خود می‌شوید و “سفر” خود را شروع می‌کنید. با پیش رفتن در مسیر خلق و ایجاد خواسته، احساس خوبی دارید و از این فرایند لذت می‌برید.

12 ساعت در روز کار می‌کنید!

موفق‌ها از همان ابتدا در این حالت بودند. اگر شما هم موارد بالا را رعایت کنید، یک اتفاق دیگر هم می‌افتد و آن این است که 7 روز هفته و 12 ساعت در روز “کار” می‌کنید. عاشق و دیوانۀ فرایند خلق می‌شوید! افرادی که موفق‌اند، در مقایسه با ناموفق‌ها ساعات بیشتری کار می‌کنند.

موفق‌ها همیشه مایل‌اند کارهایی را انجام دهند که ناموفق‌ها حاضر به انجام دادنش نیستند.

موفق‌ها همیشه مشغول انجام دادن کارهایی هستند که بقیه هنوز دارند درباره‌اش حرف می‌زنند.

دراین‌باره فکر کنید. شما می‌توانید به اهداف خود در زندگی دست یابید. همۀ لوازم آن را دارید. راز موفقیت در دستان شماست. به خودتان باور داشته باشید و بروید سراغ آرزوهای‌تان. هرگز جا نزنید و تسلیم نشوید. بازندگان جا می‌زنند و هرگز طعم پیروزی را نمی‌چشند ولی برندگان هرگز تسلیم نمی‌شوند و طعم پیروزی را می‌چشند.

دوست شما، کوین ترودو.


آموزش‌های بیشتر از کوین ترودو

با توجه به صحبت‌های بالا کوین ترودو یک استاد واقعی است که می‌توانید به حرف‌ها و آموزش‌های او گوش دهید و به اهداف خود در زندگی برسید. می‌توانید با تهیه کتاب 280 آموزش کلیدی کوین ترودو با ترجمۀ اختصاصی، به صورت دقیق‌تر و جزئی‌تر به این آموزش‌های متحول کننده دسترسی داشته باشید و مطالبی را دریافت کنید که نظیر آن کمتر جائی پیدا می‌شود. این کتاب در محصول “پاکسازی انرژی منفی با TFT” موجود است. در واقع با تهیه محصول زیر، علاوه بر کتاب مذکور، به ویدیو حنثی‌سازی احساسات، باورها و انرژی‌های منفی هم دسترسی دارید که در آن کوین ترودو کامل و ساده به شما آموزش می‌دهد که چطور با پاکسازی این موارد، ذهن خود را کنترل و بر اهداف متمرکز کنید. ضمن اینکه کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود هم در این محصول موجود است. کوین ترودو بارها تأکید داشته است که این کتاب فوق‌العاده را با دقت بخوانید و ما هم با ترجمۀ اختصاصی، کامل و بدون حذفیات آن را برای شما آماده کرده‌ایم. ضمن اینکه باقی کتاب‌های کوین ترودو، در این صفحه معرفی شده است. برای تهیۀ این محصولات، روی گزینۀ اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

پاکسازی انرژی منفی با تکنیک تی‌اف‌تی

۷۵۰,۰۰۰ تومان

تکنیک قدرتمند و اثربخش TFT رو با آموزش کوین ترودو یاد بگیرید تا بر انرژی‌ها، احساسات و باورهای منفی غلبه کنید. ضمن اینکه به ترجمۀ دقیق و کامل کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، نوشتۀ اِستر و جری هیکس دسترسی دارید تا با مطالعۀ این کتاب درک عمیق‌تری از قوانین حاکم بر جهان هستی کسب کنید و زندگی موفقی رو برای خودتون خلق کنید. چکیدۀ آموزش‌های کلیدی کوین ترودو هم که حاوی 280 نکتۀ طلائی موفقیت‌آفرینه، تقدیم‌تون می‌شه. 

اطلاعات بیشتر

جلد اول جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

کوین ترودو در حدود 10 سال گذشته آموزش های رایگان بسیاری را در قالب متن و به زبان انگلیسی منتشر کرده است که اکنون ترجمه 100 درس اول از این سری آموزش ها را در قالب یک فایل پی دی اف 260 صفحه ای برای شما آماده کرده ایم. مطالعۀ این آموزش های کلیدی و سرنوشت ساز، سبب پیشرفت چشمگیری در زندگی تان خواهد شد. 

اطلاعات بیشتر

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو حاوی 100 درس جدید در موضوعات مختلف از جمله تغییر و تحول فردی، روابط با انسان ها، موفقیت مالی و فردی، کسب آرامش درونی، ثبات در زندگی و غیره است. به جرأت می توان گفت مطالعۀ این کتاب ارزشمند شما را از مطالعه بسیاری از کتاب های موفقیت بی نیاز می سازد زیرا حاوی تعلیمات حقیقی و ناب کوین ترودو است که اصول بنیادین زندگی را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش می دهد.  

اطلاعات بیشتر

کتاب شمش های طلا

قیمت اصلی ۶۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

کتاب شمش های طلا، به قلم کوین ترودو، حاوی 400 جملۀ طلایی، کوتاه و اثرگذار است که این جملات رازهایی را دربارۀ موفقیت، کامیابی، سعادت، رضایت خاطر، آرامش درونی و ثروت آفرینی به شما می گوید. حسن این کتاب این است که اصول موفقیت حقیقی در زمینه های مختلف مادی، اجتماعی، روابط، معنوی و کسب و کار را در قالب جملات کوتاه به شما یاد می دهد تا با خواندن آن به راحتی این اصول را حفظ کنید و سرلوحۀ کار خود قرار دهید. 

اطلاعات بیشتر

ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/gurukevin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *