سه ستون موفقیت

سه ستون موفقیت از نظر کوین ترودو

اکثر مردم خواهان موفقیت در زندگی هستند. با وجود این، اگر واقعاً به این فکر کنید که در اصل چه می‌خواهید، ترکیبی از سلامتی، ثروت و حال خوب را می‌خواهید که اینها سه ستون موفقیت را می‌سازد. ما خواهان موفقیت هستیم زیرا فکر می‌کنیم موفق شدن حال ما را خوب می‌کند. ما سلامتی می‌خواهیم زیرا می‌دانیم که بیماری و ناخوشی حال بدی هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ احساسی به ما می‌دهد.

در حقیقت ما حال خوب می‌خواهیم

بنابراین، اگر واقعاً خوب فکر کنید، می‌بینید که ما در حقیقت می‌خواهیم که حال خوبی داشته باشیم و خوشحال باشیم. حال خوب و خوشحالی شامل احساس دوست داشته شدن و احساس عشق ورزیدن به دیگر انسان‌ها و زندگی می‌شود. هم‌چنین شامل احساس امنیت داشتن، در آرامش بودن و رضایت‌مندی می‌شود. وقتی ما همۀ این احساسات را تجربه کنیم، در واقع در حال تجربۀ لذت هستیم. لذت در حقیقت حالت درونی طبیعی ماست. همیشه مانند چشمه‌ای است که در درون در حال جوشش است.

یک خبر خوب!

خبر خوب این است که شما قادرید لذت را تجربه کنید بدون اینکه مهم باشد شرایط فعلی‌تان چگونه است. این حد اعلای هوشیاری است. هم‌چنین کاملاً امکان‌پذیر است که سه ستون موفقیت را در زندگی صاحب شوید. تصور کنید که با هر کس و همه چیز سرگرم می‌شوید و در عین حال، حال دلتان خوب است زیرا همه کس و همه چیز را تجلی یک هوشیاری واحد کیهانی می‌دانید که دربرگیرندۀ همه چیز است. به این فکر کنید که زندگی‌تان همیشه مملو از احساس خوشحالی است، هیچ نگرانی یا استرسی ندارید و هرگز احساس نیاز نمی‌کنید که هیچ کس یا هیچ چیز را تغییر دهید تا شاد و خوشحال شوید. تصور کنید که صرف نظر آنچه دارد در زندگی‌تان رخ می‌دهد، احساس آرامش، اطمینان، خوشحالی و خوشبختی می کنید. شما می‌توانید این گونه باشید و همیشه در این حالت فوق‌العاده باشید.

دوست شما، کوین ترودو.


اطلاعات بیشتر دربارۀ 3 ستون موفقیت

آموزش‌های کوین ترودو در حقیقت حول محور این موضوعات است که چطور از لحاظ سلامتی، ثروت و حال خوب در وضعیت دلخواه باشیم که البته به نظر خیلی‌ها نمی‌توان این سه ستون موفقیت را با هم داشت! اما ناپلئون هیل، کوین ترودو و همین‌طور آبراهام بارها و به صراحت تأکید می‌کنند که: 

شما می‌توانید هر آنچه را می‌خواهید باشید، داشته باشید و یا انجام دهید. 

با پی بردن به قوانین جهان هستی، درک عمیق آنها و عمل کردن مطابق با آنها می‌توان باورها و تفکرات غلط را، که سبب شکست و عدم دستیابی به سه ستون موفقیت می‌شود، از بین برد و به اهداف خود در زندگی دست یافت. مطالعۀ آموزه‌های کوین ترودو و همین طور کتاب درخواست شما اجابت می‌شود (نوشتۀ اِستر و جری هیکس) به شما در این زمینه کمک می‌کند و به معنای واقعی ذهنیت‌تان را نسبت به موفقیت و کامیابی در زندگی تغییر می‌دهد. در مجموعۀ مربی ذهن این آموزه‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم که با کلیک بر روی لینک زیر، می‌توانید اطلاعات بیشتری بگیرید و در صورت تمایل این آموزه‌های ارزشمند و متحول‌کننده را با ترجمۀ اختصاصی، دقیق و کامل تهیه کنید. 

کتاب درخواست شما اجابت می‌شود

۱۱۵,۰۰۰ تومان

کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، حلقه گمشدۀ دستیابی به اهداف و امیال را به شما می‌دهد. بیان سادۀ متن اثربخشی آن را دوچندان کرده است و با مطالعۀ آن خیلی خوب می‌فهمید که در چگونه جهانی زندگی می‌کنید، خودتان را عمیق‌تر می‌شناسید و روش حقیقی رسیدن به اهداف را می‌آموزید. تعلیمات آبراهام اصیل و کاملاً درست است و تأثیر عمیقی بر زندگی‌تان خواهد داشت. این نسخۀ ترجمۀ کامل و بدون حذفیات است. آماده شوید که با آموزه‌های آبراهام زندگی‌تان را از هر جنبه متحول کنید.    

اطلاعات بیشتر

جلد اول جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

کوین ترودو در حدود 10 سال گذشته آموزش های رایگان بسیاری را در قالب متن و به زبان انگلیسی منتشر کرده است که اکنون ترجمه 100 درس اول از این سری آموزش ها را در قالب یک فایل پی دی اف 260 صفحه ای برای شما آماده کرده ایم. مطالعۀ این آموزش های کلیدی و سرنوشت ساز، سبب پیشرفت چشمگیری در زندگی تان خواهد شد. 

اطلاعات بیشتر

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو حاوی 100 درس جدید در موضوعات مختلف از جمله تغییر و تحول فردی، روابط با انسان ها، موفقیت مالی و فردی، کسب آرامش درونی، ثبات در زندگی و غیره است. به جرأت می توان گفت مطالعۀ این کتاب ارزشمند شما را از مطالعه بسیاری از کتاب های موفقیت بی نیاز می سازد زیرا حاوی تعلیمات حقیقی و ناب کوین ترودو است که اصول بنیادین زندگی را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش می دهد.  

اطلاعات بیشتر

کتاب شمش های طلا

قیمت اصلی ۶۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

کتاب شمش های طلا، به قلم کوین ترودو، حاوی 400 جملۀ طلایی، کوتاه و اثرگذار است که این جملات رازهایی را دربارۀ موفقیت، کامیابی، سعادت، رضایت خاطر، آرامش درونی و ثروت آفرینی به شما می گوید. حسن این کتاب این است که اصول موفقیت حقیقی در زمینه های مختلف مادی، اجتماعی، روابط، معنوی و کسب و کار را در قالب جملات کوتاه به شما یاد می دهد تا با خواندن آن به راحتی این اصول را حفظ کنید و سرلوحۀ کار خود قرار دهید. 

اطلاعات بیشتر

یک دیدگاه در سه ستون موفقیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *