غلبه بر مشکلات از نظر کوین ترودو

غلبه بر مشکلات و مواجه شدن با چالش‌ها

موفق‌ها نحوۀ غلبه بر مشکلات را می‌دانند

افراد موفق بدون مشکل نیستند، موفق‌ها فقط نحوۀ غلبه بر مشکلات را یاد گرفته‌اند. افراد موفق مانند دیگران حتماً با سختی برخورد می‌کنند ولی تفاوت‌شان با بقیه فقط در این است که می‌دانند چطور دشواری و شرایط نامطلوب را مدیریت و بر آن غلبه کنند. در حقیقت موفق‌ها “برندگان” هستند. موفقیت می‌تواند سهم شما هم باشد. شما قادرید به اهداف، امیال و آرزوهای‌تان در زندگی دست یابید. اما باید یاد بگیرید که موفق‌ها چطور با چالش‌ها، سختی‌ها، مشکلات و موانع سر راه برخورد و آن را حل می‌کنند.

فرمول فائق آمدن بر مشکلات

این فرمول مواجهه با سختی ها است. اولین نکتۀ کلیدی این است که بدانید در مسیر دستیابی به اهداف، با شرایطی مواجه می‌شوید که به‌نظر مانع شما می‌شود یا نمی‌گذارد به خواسته‌تان برسید. این یک واقعیت است. وقتی اولین شکست یا عقب‌نشینی را تجربه می‌کنید، بدانید که این شکست عادی است. آنهایی که در زندگی موفق شدند، با چالش‌های بسیاری در طی مسیر برخورد کردند که بسیاری از این چالش‌ها حل‌نشدنی به‌نظر می‌آمد ولی بالأخره توانستند غلبه بر مشکلات را رقم بزنند.

موانع سنگ زیر پای شماست

شما باید بدانید که موانع فقط سنگ زیر پای شما در مسیر دستیابی به اهداف است و چاره‌ای جز مواجه شدن با آن و گذشتن از آن ندارید تا بتوانید به خواسته‌های‌تان برسید. ذکر لب شما باید این باشد که “من جا نمی‌زنم”. یعنی می‌گویید “وقتی به کوهی برمی‌خورم، جا نخواهم زد. هر کاری لازم باشد می‌کنم تا به طرف دیگر کوه برسم، آن را دور بزنم، تونلی از وسط کوه بزنم یا اینکه فقط سر جایم بایستم و کوه را تبدیل به معدن طلا کنم”.

برندگان جا نمی‌زنند!

برندگان هرگز جا نمی‌زنند و کسانی هم که جا می‌زنند، هرگز نمی‌برند. افراد برنده زمین می‌خورند ولی حتماً دوباره سر پا می‌شوند. بازندگان زمین می‌خورند و دیگر بلند نمی‌شوند. تصمیم بگیرید که برنده باشید. این تصمیم حیاتی است. وقتی با چالش یا مشکلی مواجه می‌شوید، آن را مشکل خطاب نکنید. بلکه آن را موقعیت یا چالشی بنامید که حتماً بر آن غلبه می‌کنید یا آن را یک فرصت بدانید و طلا را در آن بیابید.

سوانسون، بوقلمون و موفقیت!

سال‌ها پیش در اِمریکا، مردی بنام سوانسون شرکت توزیع غذا داشت و بوقلمون منجمد می‌فروخت. سوانسون بوقلمون خیلی زیادی خرید ولی نمی‌توانست آن را بفروشد. به حدی که چندین تُن بوقلمون منجمد داشت ولی فروشی حاصل نمی‌شد. سوانسون در آستانۀ ورشکستگی بود. در چنین “موقعیتی” قرار داشت که مملو از سختی بود.

او به کارکنان خود دستور داد تا راهی برای فروش بوقلمون‌های اضافی بیابند. زن جوانی، که تحصیلات دانشگاهی هم نداشت و در دهۀ 20 سالگی عمرش بود، راهی پیدا کرد که شامل گوشت بوقلمون، سبزیجات، آب گوشت و سیب زمینی بود و مجموعۀ اینها یک وعدۀ غذایی منجمد و کامل را تشکیل می‌داد. از دل این شرایط سخت و پرتنش، برنامۀ تلویزیونی مشهور شام منجمد بیرون آمد که سوانسون را به یک برند تبدیل کرد و ثروتی افسانه‌ای برایش به ارمغان آورد. این داستان می‌تواند الگویی عالی برای غلبه بر مشکلات باشد.

در دل سختی‌ها فرصت است!

در دل هر سختی و شرایط نامطلوب، بذرهای خیر و منفعتی برابر با آن سختی یا بزرگ‌تر از آن وجود دارد. یقین بدانید که در تمامی شرایط چالش‌برانگیز و سخت همیشه فرصت‌هایی نهفته است. دنبال این فرصت‌ها باشید و آنها را بیابید. موفق‌ها این گونه با شرایط دشوار برخورد می‌کنند و غلبه بر مشکلات را رقم می‌زنند.

برندگان هرگز جا نمی‌زنند و تسلیم نمی‌شوند. آنها می‌دانند که آنچه به ظاهر یک مشکل است، همیشه یک “فرصت خوب” است. این یعنی “پیدا کردن طلا” در هر اتفاق و شرایطی است.

وقتی معدنچیان زمین را برای یافتن طلا حفر می‌کنند، باید مقادیر عظیمی خاک و کثیفی را کنار بزنند تا فقط چند اُنس طلای گرانبها استخراج کنند. ولی آنها به دنبال خاک نیستند بلکه به دنبال طلا هستند.

همیشه طلا را بیابید

همیشه طلا را بیابید. بدانید که طلا وجود دارد. هرگز تسلیم نشوید. به رؤیای خود و نیز به خودتان ایمان داشته باشید. شما می‌توانید انجامش دهید. آنچه دیگران کرده‌اند شما هم می‌توانید از عهده‌اش بربیایید. شما همۀ صلاحیت‌های لازم را دارید. موفقیت فقط یک تصمیم است. هدف خود را مشخص کنید. تصمیم بگیریم که “من انجامش می‌دهم. والسلام!”. مثبت‌اندیش باشید. باانگیزه و پرانرژی باشید. به هیچ‌کس اجازه ندهید رؤیای‌تان را از شما بدزدد. همۀ شما را در اوج خواهم دید.

دوست شما، کوین ترودو.


آیا آموزه‌های کوین ترودو راهگشاست؟!

کوین ترودو به معنای واقعی یک استاد افسانه‌ای است. افراد بسیاری در سراسر دنیا از آموزش‌های وِی بهره برده و زندگی خود را از لحاظ مالی، روحی و روانی، سلامتی، روابط و غیره کاملاً متحول کرده‌اند. علت این است که آموزش‌های کوین ترودو امتحان خود را پس داده است و مشتی فرضیه یا حرف‌های شبه‌علمی نیست. بلکه تمامی آموزش‌های او مبنای علمی دارد و سال‌ها تجربه و درک عمیق پشت آن است. ما هم در مجموعۀ مربی ذهن تاکنون بیش از 550 صفحه ترجمۀ فارسی دقیق و کامل (نه ترجمۀ گنگ و ناقص) از جدیدترین آموزش‌های کوین ترودو را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با کلیک بر لینک زیر به صفحۀ هر محصول هدایت شوید و نمونه آموزش‌ها را به همراه توضیحات بیشتر مشاهده کنید. پیشنهاد ما به شما در وهلۀ اول، دو جلد کتاب جدیدترین آموزش‌های کوین ترودو و نیز کتاب 280 آموزش کلیدی کوین ترودو (موجود در محصول پاکسازی انرژی منفی با TFT) است که این 3 جلد کتاب مملو از رازهای موفقیت، کامیابی، سعادت‌مندی و خوشبختی در زندگی است. با مطالعۀ این کتاب‌ها تازه درمی‌یابید که قوانین حاکم بر زندگی و جهان هستی چیست.  

جلد اول جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

کوین ترودو در حدود 10 سال گذشته آموزش های رایگان بسیاری را در قالب متن و به زبان انگلیسی منتشر کرده است که اکنون ترجمه 100 درس اول از این سری آموزش ها را در قالب یک فایل پی دی اف 260 صفحه ای برای شما آماده کرده ایم. مطالعۀ این آموزش های کلیدی و سرنوشت ساز، سبب پیشرفت چشمگیری در زندگی تان خواهد شد. 

اطلاعات بیشتر

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو حاوی 100 درس جدید در موضوعات مختلف از جمله تغییر و تحول فردی، روابط با انسان ها، موفقیت مالی و فردی، کسب آرامش درونی، ثبات در زندگی و غیره است. به جرأت می توان گفت مطالعۀ این کتاب ارزشمند شما را از مطالعه بسیاری از کتاب های موفقیت بی نیاز می سازد زیرا حاوی تعلیمات حقیقی و ناب کوین ترودو است که اصول بنیادین زندگی را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش می دهد.  

اطلاعات بیشتر

پاکسازی انرژی منفی با تکنیک تی‌اف‌تی

۷۵۰,۰۰۰ تومان

تکنیک قدرتمند و اثربخش TFT رو با آموزش کوین ترودو یاد بگیرید تا بر انرژی‌ها، احساسات و باورهای منفی غلبه کنید. ضمن اینکه به ترجمۀ دقیق و کامل کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، نوشتۀ اِستر و جری هیکس دسترسی دارید تا با مطالعۀ این کتاب درک عمیق‌تری از قوانین حاکم بر جهان هستی کسب کنید و زندگی موفقی رو برای خودتون خلق کنید. چکیدۀ آموزش‌های کلیدی کوین ترودو هم که حاوی 280 نکتۀ طلائی موفقیت‌آفرینه، تقدیم‌تون می‌شه. 

اطلاعات بیشتر

یک دیدگاه در غلبه بر مشکلات از نظر کوین ترودو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *