ویژگی مشترک همۀ موفق‌ها

ویژگی مشترک همۀ موفق‌ها چیست؟

ویژگی مشترک همۀ موفق‌ها این است که تحت تأثیر افراد منفی قرار نمی‌گیرند. اما ناموفق‌ها تحت تأثیر افراد منفی قرار می‌گیرند. اکثر افراد ناموفق به راحتی توسط دیگران تحریک می‌شوند و همین‌طور به راحتی منفی‌گرایی دیگران به آنها سرایت می‌کند. ناموفق‌ها به دیگران اجازه می‌دهند که افکار، احساسات و عقایدشان را کنترل کنند.

ذهن‌تان را کنترل کنید تا موفق باشید

اگر می‌خواهید موفق باشید باید یاد بگیرید که چطور ذهن‌تان را کنترل کنید و اجازه ندهید بقیه به طرز منفی شما را تحت تأثیر بگذارند. نباید اجازه بدهید که مردم چیزهای به‌دردنخور به خورد شما بدهند. به جای اینکه شنوندۀ حرف‌های منفی باشید، پیوسته خود را در معرض اطلاعات مثبت و الهام‌بخش قرار دهید.

تغییر ورودی‌های ذهن

به همین خاطر است که گوش دادن به فایل‌های صوتی آموزشی و مثبت، مطالعۀ کتاب‌های تغییر و تحول فردی و اثرگذار بسیار ضروری است. هم‌چنین معاشرت با افراد مثبت هم تأثیرگذار است و شما را بالا می‌کشد. موفق‌ها این‌گونه عمل می‌کنند. همه روزه اخبار منفی، رسانه‌های اجتماعی و اکثر افرادی که با آنها معاشرت دارید ذهن شما را بمباران می‌کنند. بنابراین سخت است که جلوی این ورودی‌های منفی را بگیرید و نگذارید وارد ذهن‌تان شوند.

ایجاد عادات موفقیت‌ساز

شما بایستی موارد مثبت را جایگزین منفی‌ها کنید. هر روز حتی اگر شده به مدت 10 دقیقه، مطالب مثبت و الهام‌بخش بخوانید. هنگام رانندگی، قبل از خواب یا انجام کارهای روزمره، به فایل‌های صوتی مثبت گوش دهید.

با انجام دادن این کارها، عادات موفقیت‌ساز در خود ایجاد می‌کنید طوری که عادات شکست‌آفرین جای خود را به عادات موفقیت‌آفرین می‌دهد. با عمل به این شیوه شروع می‌کنید به تغییر دادن افکار، طرز صحبت کردن، اقدامات و احساساتی که تجربه می‌کنید. به همین ترتیب ارتعاش شما و سپس کل دنیای شما دگرگون می‌شود. این گونه شما نیز ویژگی مشترک همۀ موفق‌ها را کسب خواهید کرد و کامیاب خواهید شد. شما می‌توانید کسی باشید که دوست دارید. شما می‌توانید زندگی موردعلاقه‌تان را داشته باشید.

از همین امروز شروع کنید.

دوست شما، کوین ترودو.


کنترل ذهن با آموزش‌های بی‌نظیر

همان‌طور که متوجه شدید، مطالعۀ کتاب‌های الهام‌بخش نقش بسیار مهمی در کنترل ذهن و در نتیجه کسب موفقیت و کامیابی در زندگی دارد. کوین ترودو خود الگوی بسیار مناسبی است که می‌توانید از آموزش‌های او بهره ببرید و زندگی‌تان را متحول کنید. سه کتاب زیر شامل جدیدترین آموزش‌های کوین ترودو در زمینه‌های موفقیت، رشد، پیشرفت و کامیابی در زندگی است و مجموعاً این 3 کتاب الکترونیکی شامل بیش از 500 صفحه ترجمۀ فارسی این آموزش‌هاست. ضمن اینکه محصول “پاکسازی انرژی منفی با TFT” هم فوق‌العاده مؤثر است که می‌توانید در صفحۀ هر محصول اطلاعات بیشتری به دست آورید و نمونه ویدیو و ترجمه‌ها را ببینید. 

جلد اول جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

کوین ترودو در حدود 10 سال گذشته آموزش های رایگان بسیاری را در قالب متن و به زبان انگلیسی منتشر کرده است که اکنون ترجمه 100 درس اول از این سری آموزش ها را در قالب یک فایل پی دی اف 260 صفحه ای برای شما آماده کرده ایم. مطالعۀ این آموزش های کلیدی و سرنوشت ساز، سبب پیشرفت چشمگیری در زندگی تان خواهد شد. 

اطلاعات بیشتر

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو

۱۳۵,۰۰۰ تومان

جلد دوم جدیدترین آموزه های کوین ترودو حاوی 100 درس جدید در موضوعات مختلف از جمله تغییر و تحول فردی، روابط با انسان ها، موفقیت مالی و فردی، کسب آرامش درونی، ثبات در زندگی و غیره است. به جرأت می توان گفت مطالعۀ این کتاب ارزشمند شما را از مطالعه بسیاری از کتاب های موفقیت بی نیاز می سازد زیرا حاوی تعلیمات حقیقی و ناب کوین ترودو است که اصول بنیادین زندگی را به صورت ساده و قابل فهم به شما آموزش می دهد.  

اطلاعات بیشتر

کتاب شمش های طلا

قیمت اصلی ۶۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۹,۰۰۰ تومان است.

کتاب شمش های طلا، به قلم کوین ترودو، حاوی 400 جملۀ طلایی، کوتاه و اثرگذار است که این جملات رازهایی را دربارۀ موفقیت، کامیابی، سعادت، رضایت خاطر، آرامش درونی و ثروت آفرینی به شما می گوید. حسن این کتاب این است که اصول موفقیت حقیقی در زمینه های مختلف مادی، اجتماعی، روابط، معنوی و کسب و کار را در قالب جملات کوتاه به شما یاد می دهد تا با خواندن آن به راحتی این اصول را حفظ کنید و سرلوحۀ کار خود قرار دهید. 

اطلاعات بیشتر

پاکسازی انرژی منفی با تکنیک تی‌اف‌تی

۷۵۰,۰۰۰ تومان

تکنیک قدرتمند و اثربخش TFT رو با آموزش کوین ترودو یاد بگیرید تا بر انرژی‌ها، احساسات و باورهای منفی غلبه کنید. ضمن اینکه به ترجمۀ دقیق و کامل کتاب درخواست شما اجابت می‌شود، نوشتۀ اِستر و جری هیکس دسترسی دارید تا با مطالعۀ این کتاب درک عمیق‌تری از قوانین حاکم بر جهان هستی کسب کنید و زندگی موفقی رو برای خودتون خلق کنید. چکیدۀ آموزش‌های کلیدی کوین ترودو هم که حاوی 280 نکتۀ طلائی موفقیت‌آفرینه، تقدیم‌تون می‌شه. 

اطلاعات بیشتر

ما را در تلگرام دنبال کنید

t.me/gurukevin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *