قسمت اول مجموعه rewired جو دیسپنزا

قسمت اول مجموعه rewired

مجموعه Rewired جو دیسپنزا در چه مورد است؟

در قسمت اول مجموعه تصویری Rewired شما با یافته های جدید علمی در مورد قدرت مغز، افکار و احساسات خود آشنا می شوید. ابتدا جو دیسپنزا در مورد تجربه خود در زمینه شفا یافتن با قدرت ذهن صحبت می کند که توانسته بدون هیچ گونه عمل جراحی، ستون فقرات خود را دوباره بازسازی کند و سلامت کامل خود را به دست آورد.

تقدیر ما به وسیله ژن هایمان رقم نمی خورد

جو دیسپنزا می گوید قرار نیست تا آخر عمر، مغز ما ویژگی های ثابتی داشته باشد و هیچ تغییری نکند. در حقیقت ما انسان ها می توانیم در تغییر کردن شگفتی خلق کنیم. و این طور نیست که ما انسان ها محکوم دستورات ژن هایمان باشیم و توان تغییر نداشته باشیم. خلاصه این که در این قسمت می فهمید که افکار شما می تونند روی بدن، سطح سلامت و زندگی شما اثر گذار باشند.

موضوعات مطرح شده در قسمت اول Rewired

در قسمت اول با بخش های مختلف مغزتون بیشتر آشنا می شید و درک می کنید که هر بخش چه وظیفه ای به عهده داره. بعد از اون نکات مهمی در رابطه با نحوه تاثیر افکار و احساسات بر جنبه های مختلف زندگی مطرح می شه. که می تونه نگرش شما رو نسبت به قدرت هایی که دارید و شاید از اون ها بی خبر بودید، تغییر بده.

تغییرات شگفت انگیز

جو دیسپنزا می گوید تحقیقات و اندازه گیری هایی داشتیم که نشون می ده 80 درصد مردمی که سعی کردند تغییر کنند و در این مدت ما از مغزشون نقشه تهیه کردیم، بیشتر از 90 درصد تغییرات سازنده در اون ها ایجاد شده. (خصوصاً ایجاد تغییرات مثبت در مغز). نتیجه این که اگر شما تلاش کنید تا تغییر کنید و شخصیت و ذهنیتی جدید داشته باشید، حتماً نتیجه می گیرید و تغییرات نمایان خواهند شد. به شرطی که از راه و روش درست آن اقدام کنید که در قسمت اول تا حد قابل قبولی به این اصول پرداخته می شود تا شما بتوانید از آن ها استفاده کرده و زندگی مورد علاقه خود را خلق کنید.

قسمت اول 26 دقیقه است که شما می توانید کاملاً رایگان آن را در پایین ببینید یا دانلود کنید. اگر هم نظری در این مورد داشتید، حتماً با ما به اشتراک بذارید. 

یک دیدگاه در قسمت اول مجموعه rewired جو دیسپنزا

    • adminmorabi says:

      عرض احترام خدمت شما. اگر با گوشی وارد سایت شدید، باید گوشیتونو افقی کنید تا دکمه دانلود که در کنار گزینه تنظیمات کیفیت (نوار پایین) هست رو ببینید و بعد روی اون کلیک کنید تا دانلود انجام بشه.

    • مرتضی says:

      سلام وقت بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه مرسی بابت ترجمه این فیلم اگه ممکنه ازتون بخوام که قسمت دوم و بعدیارو ترجمه کنید چون واقعا به این اطلاعات نیاز دارم

    • adminmorabi says:

      درود بر شما دوست گرامی. اگر مشغله کاری اجازه بده سعی می کنیم در آینده نزدیک بقیه قسمت هارو منتشر کنیم ولی هیچ تضمینی نمی تونیم بدیم که حتماً منتشر می کنیم یا نه.

  1. الهه اصغری نکاح says:

    قبل هر سخنی ممنون از برنامه بی نظیرتون

    واقا از دیدن این ویدئو لذت بردم .عالی بود
    یک جهان سپاس

  2. Zahra says:

    خیلی خیلی سپاسگزارم از شما بابت این ویدیو عالی و ازتون درخواست میکنم که قسمت های بعدی رو هم توی سایتتون بزارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *