اثر مرکب دارن هاردی

سمینار اثر مرکب دارن هاردی را کامل و رایگان ببینید

در سمینار اثر مرکب دارن هاردی که “استثنا باشید” نیز نام دارد، با مفهوم مهم اثر مرکب آشنا می شوید. مفهومی که به ظاهر ساده اما در عین حال بسیار راهبردی، تعیین کننده و نتیجه بخش است. در این سمینار یک ساعت و نیمه، دارن هاردی ابتدا از گذشته خود و زندگی سختی که داشته است، سخن می گوید. سپس با پرسیدن سوالات چالش برانگیز ذهنیت شما را برای معرفی جادوی اثر مرکب آماده می کند و در انتها نیز توضیحات تکمیلی و تجربیات خود در زمینه به کار گیری اثر مرکب را بیان می کند.

تعریف اثر مرکب از دیدگاه دارن هاردی

در واقع تعریف اثر مرکب از دیدگاه دارن هاردی چنین است: تصمیمات به ظاهر کوچک و کم اهمیتی که لحظه به لحظه یا به صورت مداوم در طول روز اتخاذ می کنید که سرانجام انباشته شدن این تصمیمات، منجر به نتایج بزرگ می شوند. دارن هاردی مثال های متعددی در این زمینه برای بینندگان ارائه می دهد تا اثر جادویی انتخاب ها و اعمال کوچکی که هر روز انجام می دهیم را آشکار کند. اثر مرکب و انباشته شده انتخاب ها، تصمیمات و اعمال ما، در میان مدت و دراز مدت، تاثیرات شگفت انگیزی در زندگی ما بر جای می گذارند.

اثر مرکب و جیم کوئیک (استاد حافظه)

جیم کوئیک استاد حافظه و مربی تغییر و تحول فردی،  می گوید ما در مورد کارهایی که در مدت یک روز می توانیم انجام دهیم، اغراق می کنیم و فکر می کنیم در مدت یک روز می توانیم نتایج بزرگ خلق کنیم در حالی که در مورد کارهایی که در مدت یک ماه می توانیم انجام دهیم، نظری نداریم و اهمیت آن را جدی نمی گیریم. در واقع او نیز به قدرت اثر مرکب اشاره دارد و نتیجه ای که می توانیم بگیریم این است که اگر کاری را بخواهیم در مدت یک ماه انجام دهیم، خیلی خوب می توانیم آن را به سرانجام برسانیم چون هر بار و هر روز بخشی از کار را انجام می دهیم. تا این که اثر مرکب و انباشته شده این کارها، منجر به نتیجه گیری و انجام کار می شود.

پس از توضیحات بالا شما را به مشاهده این سمینار دعوت می کنیم و در صورت تمایل می توانید فایل صوتی مقدمه را نیز گوش دهید و سپس به سراغ سمینار بروید. لازم به ذکر است که سمینار نیز قابل دانلود است و می توانید به صورت کاملاً رایگان سمینار را از وب سایت ما دانلود فرمائید. منتظر نظرات ارزشمند شما در رابطه با این ویدیو هستیم. اگر هم مایل بودید می توانید تجربیات خود در زمینه اثر مرکب را در بخش نظرات بیان کنید.

فایل صوتی مقدمه سمینار از حسین حکمت پور – مدیر وب سایت مربی ذهن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *