قسمت اول مجموعه تکامل درونی

ژن هایی که تصور می شد، بسیار قدرتمند اند

دکتر بروس لیپتون، در قسمت اول نگرش متعالی خود را در مورد این واقعیت که ما انسان ها توانائی این را داریم که روی عملکرد ژن هایمان اثر بگذاریم، بیان می کند. با گذشت قرن ها از تاریخ زیست بشر، درک ما از جایگاهمان در جهان، تغییر پیدا کرده است. به گونه ای که ابتدا رابطه ای متعالی با جهان طبیعیمان داشتیم ولی امروزه به جایگاهی رسیده ایم که ارتباطمان با این جهان را از دست داده ایم. در دوران مدرن امروز، این مسئله، منجر به شکل گیری اندیشه ها و نظریاتی شده است که در قالب واقعیت های علمی می گویند: ما انسان ها قربانی محیطمان هستیم. ولی به دلیل کشفیات جدید در حوزه اپی ژنتیک، کنترل و تسلط ما بر وجود فیزیکی مان، دوباره در دستانمان قرار گرفته است به شرطی که آماده باشیم تا آن را قبول کنیم.

به لطف آشکار سازی هایی که دکتر لیپتون انجام می دهد، با فرضیات و برداشت های علمی غلطی مواجه می شویم که تا همین چند دهه گذشته واقعیت علمی بودند اما حالا کاملاً خلاف آن ها ثابت شده است. در نتیجه با پی بردن به حقایق جدید، بیش از پیش درمی یابیم که ما انسان ها قدرتی باور نکردنی در زمینه تغییر و تحول زندگی، بدن و روح و روانمان داریم.

موضوعات مطرح شده در قسمت اول:

4 ادراک غلطی که اساس دنیای کنونی ما را تشکیل می دهند و این که چطور می توانیم بر آن ها غلبه کنیم.

2) خلاصه ای کوتاه بر علم اپی ژنتیک که توانائی ما در آگاهانه اثر گذاشتن روی ژن هایمان را، ثابت می کند.

3) نقش هرج و مرج حاکم بر دنیای کنونی در روند تکاملی ما.

4) چگونه می توانیم از دل هرج و مرج و بی نظمی کنونی دنیا، یک تمدن پایدار و آینده ساز ایجاد کنیم؟

مشترکین گرامی، ویدیو قسمت اول، در زیر همین پیام قرار گرفته است. چنانچه تمایل دارید ویدیو را دانلود کنید، در نوار پایین پخش کننده، علامت دانلود وجود دارد (کنار علامت چرخ دنده) که با کلیک بر روی آن، قادر به دانلود ویدیو می باشید. در مورد قسمت های بعدی هم همین طور است.

مهم: اگر با موبایل وارد شده اید و این علامت را نمی بینید، باید گوشی خود را افقی کنید تا این علامت دیده شود.

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

یک دیدگاه در قسمت اول مجموعه تکامل درونی

  1. hosein9256 says:

    سلام دوسته خوبو مهربان ممنون از حضورِ پر مهر شما. و از این که ترجمه ی خوبی را برایمان ارائه دادید صمیمانه متشکرم و من واقعا پاسخ سوالاتی که خیلی وقت ها در سر داشتم رو دریافت کردم ❤🌺

    • adminmorabi says:

      درود دوست گرامی. خیلی ممنون از لطف و محبت شما. براتون آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *