کاری را انجام دهید که عاشقش هستید

مقالۀ کاری را انجام دهید که عاشقش هستید از کوین ترودو

کاری را انجام دهید که عاشقش هستید

یک کلید طلایی موفقیت و کامیابی در این حکمت نهفته است که: ” کاری را انجام دهید که عاشقش هستید“. (Do What You LOVE)

فقط اگر کاری را انجام دهید که عاشقش هستید، در تمامی جنبه‌ها موفق خواهید بود.

دیگر کلید طلایی برای موفقیت در این حکمت بیان شده است که: “کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید!”

برای اینکه شاد و موفق باشید، باید کارهایی را انجام دهید که باعث می‌شوند پویایی داشته باشید و به‌قولی احساس جاری بودن داشته باشید. باید حس کنید که در هماهنگی هستید. همۀ ما استعدادهای ذاتی داریم. باید آنها را بیابیم و تقویت کنیم.

انجام دادن کاری که عاشقش هستید و در آن مهارت دارید، نه‌تنها کلید موفقیت است بلکه موجب رضایت خاطر و شادی درونی نیز می‌شود.

وقتی هر دو با هم شکل می‌گیرد، یعنی کاری را انجام می‌دهید که هم عشق و علاقۀ زیادی به آن دارید و هم در آن ماهر هستید (چون در نهایت کشف کرده‌اید که نقاط قوت‌تان چیست)، احساس می‌کنید که دارید در جهت آب رودخانه شنا می‌کنید نه اینکه حس کنید همه چیز خلاف جهت شما در حال حرکت است و شما فقط دارید دست و پا می‌زنید.

شما می‌توانید زندگی‌ای را تجربه کنید که مملو از تفریح و شور و هیجان است.

پس‌نوشت: در کتاب شمش‌های طلای کوین ترودو هم این عبارت بیان شده است که:

Do What You Love and LOVE What You Do

کاری را انجام بدهید که به آن عشق و علاقه دارید و عاشق کاری باشید که انجام می‌دهید. 


متنی که خواندید، یکی از مقالات آموزشی کوین ترودو بود. در زیر فهرستی از آموزش‌های کوین ترودو را می‌بینید. با کلیک روی هر کدام به صفحه محصول هدایت می‌شوید و می‌توانید توضیحات هر کدام از آموزش‌ها را بخوانید.

تحقق اهداف در ده گام با آموزش کوین ترودو | فرمول موفقیت

کوین ترودو در ویدیو چگونگی دستیابی به خواسته‌ها در ده مرحله فرمول فوق‌العاده قدرتمند و مؤثری را در اختیارتان می‌گذارد که امتحان خود را بارها پس داده است. در حقیقت این آموزش چکیده‌ای از آموزش‌های سطوح بالای جین است که اگر طبق این فرمول 10 مرحله‌ای عمل کنید، نتایجی که خواهید گرفت، قطعاً فراتر از انتظارتان خواهد بود. 

کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود.

کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود، با عنوان دقیق‌تر “درخواست شما اجابت می‌شود”، یکی از کتاب‌های پیشنهادی کوین ترودو است. در این کتاب 300 صفحه‌ای با تعلیمات آبراهام آشنا می‌شوید. تعلیماتی که کوین ترودو بسیار توصیه کرده است آنها را بخوانید و درباب آن تأمل کنید. این کتاب نگرش شما را به خودتان و دنیایی که در آن زندگی می‌کنید، تغییر می‌دهد. 

تکنیک تی‌اف‌تی (TFT) کوین ترودو

در پاکسازی باورهای منفی با TFT، کوین ترودو روش قدرتمند و بسیار نتیجه‌بخش تی‌اف‌تی را به شما یاد می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانید، باورهای منفی خود را خنثی کنید. همۀ ما به‌کرات نقش و اثر باورها را در زندگی‌مان دیده‌ایم. هم‌چنین بسیار از بزرگان عرصه‌های مختلف شنیده‌ایم که باورها نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی ایفا می‌کنند. مثلاً اگر کسی باور نداشته باشد که انسان ارزشمندی است یا باورش این باشد که نمی‌تواند کامیاب باشد، نتیجۀ این عدم باور را حتماً خواهد دید. حال روش‌های بسیاری برای خنثی کردن باورهای مخرب وجود دارد ولی یکی از قدرتمندترین، ساده‌ترین و در عین حال اثرگذارترین روش‌های پاکسازی باورهای منفی، متد درمان با میدان فکر یعنی TFT است. کوین ترودو این متد را کامل به شما یاد می‌دهد تا ابزار قدرتمندی برای از بین بردن انواع باورهای منفی در دست داشته باشید و مسیر موفقیت خود را بیش از پیش هموار کنید. هم‌چنین کتاب بخواهید و به شما داده می‌شود هم با این محصول به شما هدیه داده می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *