قسمت پنجم مجموعه تأثیر کوانتومی

بحران انرژی در بدن انسان

من چی کار کنم تا سالم باشم؟ این سوالیه که خیلی از ما می پرسیم در عوض با پاسخ های بی شماری برای این سوال مواجه می شیم که ممکنه مستقیماً عمیق ترین نگرانی های ما در مورد سلامت رو برطرف نکنند. رندی وایتنهایمر در این قسمت توضیح می ده که نگرانی اصلی ما در مورد سلامتی، در واقع بحران (کمبود) انرژی در بدن انسانه. برای فهم این بحران انرژی در بدن انسان، باید یاد بگیریم که نیروی حیات رو در بدن هامون حفظ کنیم و بفهمیم چطور این نیروی حیاتی، از بدن های ما خارج می شه و باعث کمبود سلامت در ما می شه. بالا رفتن سطح آگاهی و هوشیاری در ما مهمه. چون که سطوح انرژی رو در ما بالا می بره و اندازه بدن انرژیکی که بدن فیزیکی رو احاطه کرده، زیاد می کنه.

میزبان این مجموعه روش هائی کاربردی برای حفظ و ارتقاء انرژی در بدن توضیح می ده که با انجام مستمر اون ها می تونید نتیجه خوبی بگیرید. با مشاهده این قسمت از مجموعه تاثیر کوانتومی، شما اطلاعات جالب و فوق العاده ای در مورد انرژی بدن کسب می کنید. 

ویدیو قسمت پنجم

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *