قسمت 1 تا 6 من جدید جو دیسپنزا

مجموعۀ 13 قسمتی منِ جدید جو دیسپنزا

در شش قسمت اول مجموعۀ “منِ جدید” جو دیسپنزا (حدود 2 ساعت و نیم) با مفاهیم مهمی آشنا می‌شید که جزو مفاهیم زیربنایی تغییر و تحول محسوب می‌شه. در قسمت اول با عنوان مقدمه ای بر مغز، جو دیسپنزا کمی دربارۀ تجربۀ شخصیش در زمینۀ شفا با قدرت ذهن صحبت می کنه که چطور تونسته فقط با قدرت ذهن خودش رو از آسیب شدیدی که به ستون فقراتش وارد شده، رهایی بده و دوباره کاملاً سالم و سلامت بشه. همین طور کمی به توضیح ساختار مغز از حیث ارتباطش با این دوره می پردازه و شما با حقایق بسیار جالبی دربارۀ مغزتون آشنا می شید که شنیدنش خالی از لطف نیست. در قسمت دوم مفهوم تغییر کردن رو درک می کنید و در اصل تغییر یعنی اینکه از جسم، محیط و زمان فراتر برید و بُعد جدیدی رو تجربه کنید. تصاویری از قسمت دوم رو در پایین مشاهده می کنید. 

رمزگشایی از مفهوم مراقبه

در قسمت سوم، جو دیسپنزا به تفصیل دربارۀ مراقبه و تأثیراتی که بر شما می ذاره، صحبت می کنه. در واقع مراقبۀ اصولی و درست زیربنای این دوره رو تشکیل می ده و جوانب مختلف مدیتیشن برای شما تشریح می شه. در مراقبه ما از ذهن تحلیلی فراتر می ریم و از افکار و احساساتی که بر ذهن و بدن چیره شدند آگاه می شیم و با حفظ آگاهی تأثیر این افکار و احساسات مربوط به گذشته رو خنثی می کنیم. البته به چالش های مراقبه هم اشاره می شه و اینکه چطور می تونید بدن و ذهنتون رو تربیت کنید که در مراقبه باقی بمونه و نخواد که از انجام مدیتیشن سرکشی کنه. این قسمت 25 دقیقه هست و نکات زیادی مطرح می شه که به دقت باید ببینید و اجراش کنید. 

قسمت 4، 5 و 6 منِ جدید

در قسمت چهارم، به موضوع بودن در حالت بقا در مقابل خلق کردن پرداخته می شه. وقتی که ما در حالت ترس، استرس و اضطراب زندگی می کنیم، در حقیقت تحت سلطۀ هورمون های استرس هستیم که ما رو به حالت ستیز یا گریز می بره و با بودن در این حالت، ما فرصتی برای رشد نداریم. درست مثل حالتی که یک حیوان وحشی به دنبال ماست و چاره ای جز جنگیدن با این حیوان و یا فرار کردن از دستش نداریم. حالا همین حالت رو تعمیم بدید به شرایط مشابهی که در زندگی کاری، عاطفی، تحصیلی و غیره پیش میاد. طوری که می بینیم مشکلات به هم گره می خورند و ما راه حلی پیدا نمی کنیم. چاره اینه که از حالت بقا خارج بشیم و در حالت خلق کردن قرار بگیریم. مفصل در این باره در قسمت چهارم بحث می شه و جو دیسپنزا به شما راهکار می ده تا بتونید قدرت توجه و تمرکزتون رو حفظ کنید و انرژیتون رو بر خلق چیزهایی متمرکز کنید که می خواید. در قسمت پنجم، جو دیسپنزا مفصل دربارۀ انواع امواج مغزی توضیح می ده که قسمت بسیار جالبیه. همین طور به تأثیرات مراقبه بر این امواج پرداخته می شه و اینکه چی کار باید کنید تا بیشتر در حالت امواج مغزی سطح بالا و قدرتمند باشید. در قسمت ششم، موضوع برنامه ریزی مجدد ژن ها رو یاد می گیرید. این به ما کمک می کنه که درک کنیم ما قربانی ژن هامون نیستیم و می تونیم با تأثیرگذاری بر ژن ها، کاری کنیم مطابق نظر ما عمل کنند و بهترین عملکرد رو داشته باشند. 6 قسمت اول رو ببینید و لذتش رو ببرید. 

ویدیوهای قسمت 1 تا 6

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *