قسمت 7 تا 13 من جدید جو دیسپنزا

قسمت 7 تا 13 مجموعۀ من جدید جو دیسپنزا

در قسمت هفتم تا سیزدهم مجموعۀ “منِ جدید” جو دیسپنزا (حدود 3 ساعت و نیم) با مفاهیم مثل میدان کوانتومی و غدۀ پینه آل آشنا می‌شید و به حقایقی درباب نحوۀ تعامل انسان با جهان هستی پی می‌برید که قطعاً شما رو حیرت‌زده می‌کنه. اثر دارونما (Placebo Effect) در قسمت هفتم (قدرت شفابخش هماهنگی) مورد بررسی قرار می‌گیره و به این پی می‌برید که چطور عده‌ای از افراد با خوردن یک قرص شکر یا تزریق یک محلول نمک ساده خوب می‌شند. در حقیقت به بحث قدرت باور پرداخته می‌شه که در نوع خودش بسیار جالب و مهمه. البته جو دیسپنزا نمونه‌های واقعی هم با سند و مدرک به شما نشون می‌ده تا به قدرت هماهنگی پی ببرید. 

ایجاد انسجام کوانتومی

جو دیسپنزا قسمت هشتم رو با این سؤال شروع می‌کنه که آیا ممکنه ذهن بر دنیای مادی تأثیر بذاره؟ و همین طور آیا این درسته که ذهن و ماده اونقدر به هم مرتبط و متصل‌اند که جدا کردن این دو غیرممکنه؟ اگر این مطالب صحت داره، چطور می‌تونید از این اطلاعات نه تنها برای تغییر بدن بلکه برای تغییر زندگی استفاده کنید؟ بنابراین در قسمت موضوع نحوۀ تعامل انسان با دنیای بیرون از لحاظ کوانتومی مورد بررسی قرار می‌گیره.  

قسمت 9، 10 و 11 منِ جدید

قسمت نهم (خلق با میدان کوانتومی)، راجع‌به اینه که فیزیک‌دانان، متفکران بزرگ، فیلسوفان تاریخ و هم‌چنین ذهن‌های درخشان علمی تموم عمر رو صرف تلاش برای درک این موضوع کردند که چطور یک میدان نامرئی از انرژی و اطلاعات و هم‌چنین نیروهای طبیعت، جهان مادی رو منسجم می‌کنند. جو دیسپنزا در این قسمت از قلمرو مادی ابهام‌‌زدایی می‌کنه و نقشه‌‌ای رو در مورد نحوۀ اتصال به یک قلمرو به ما معرفی می‌کنه که فراتر از حواس ماست و شما فقط می‌تونید به عنوان یک آگاهی یا آگاهی خالص بهش برسید و جدا از هر چیز مادیه. در قسمت ده و یازده، جو دیسپنزا از مفهوم عرفان رمزگشایی می‌کنه که برای خیلی‌ها موضوع جالب توجه و جذابیه تا سیستم‌های نهفته‌ای در مغز و بدن رو نشونتون بده که پس از فعال شدن شما رو به قلمروهایی فراتر از مکان و زمان می‌بره. این فضاست که تمدن‌های باستانی که برای هزاران سال شکوفا شده بودند، بیشترین علاقه رو بهش داشتند. جو دیسپنزا در ادامه می‌گه امیدوارم هر آنچه در این دو قسمت می‌آموزید عرفان رو براتون رفع ابهام کنه تا شما شروع به کشف دنیای ماورایی و متعالی کنید که فراتر از حواس شما وجود داره.

دو قسمت پایانی منِ جدید

قسمت دوازدهم (ورود به قلمرو فضا-زمان)، با بیان نقل قولی شروع می‌شه که “مغز فکر می‌کنه اما قلب می‌دونه. در طول 10 سال گذشته تیم تحقیقاتیم و خودم اقدامات بزرگی رو برای آموزش مردم انجام دادیم که چطور انسجام مغز و قلب رو حفظ کنند و ارزش این رو درک کنید که چطور قلب و مغز می‌تونند با هم کار کنند تا نه تنها سلامتی بدن شما تغییر کنه بلکه بر زندگی‌تون هم تأثیر بذاره. در این قسمت می‌خوام به شما کمک کنم بفهمید که چطور قلبتون به طور چشمگیری بر مغزتون تأثیر می‌گذاره و چطور انسجام مغز شروع به باز کردن دری به روی قلب شما می‌کنه که نتایج شگفت‌انگیزی به همراه داره”. 

اما قسمت سیزدهم با عنوان متبرک‌سازی مراکز انرژی، به قولی گل سر سبد این مجموعه هست. چرا که هم چکیده‌ای از کل قسمت‌های قبلیه و هم اینکه نحوۀ مراقبۀ اصولی رو به شما یاد می‌ده که با انجامش 7 چاکرا یا مرکز انرژی رو متبرک کنید و بدین سبب انرژیتون رو در فرکانس درست تنظیم کنید. جو دیسپنزا در این قسمت شما رو به سفری به شناخت راز بدنتون می‌بره. در حقیقت یک درک جدید و تازه از مراکز مختلف انرژی به شما می‌ده تا به شما نشون بده که چطور می‌تونید انسجام رو در این مراکز انرژی ایجاد کنید درست همون‌طور که یاد گرفتید در مغز و قلبتون انسجام ایجاد کنید. در قسمت قبل در مورد انسجام قلب و مغز و همۀ فواید فوق‌العادش صحبت شد. حالا بیاید این درک رو بیشتر بسازیم تا بتونید نحوۀ برنامه‌ریزی مجدد سیستم عصبی خودمختار رو با کمک این مراکز انرژی که چاکرا نام دارند، یاد بگیرید برای ایجاد هوموستاز، تعادل و بازگرداندن سلامت به بدنتون. 

ویدیوهای قسمت 7 تا 13

کاربر گرامی، به‌منظور مشاهدۀ این ویدیو، لازم است اشتراک ویژه داشته باشید. با تهیه یک اشتراک، به تمامی محتواهای ویژه مانند همین محتوا، دسترسی کامل خواهید داشت. اگر مایل به تهیه اشتراک هستید، روی این لینک بزنید: ثبت نام

هم‌چنین می‌توانید وارد پنل کاربری شده و در سمت راست پنل، گزینه "اشتراک ویژه" را بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *